Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinkhinde fremfald?
  • #2   5. apr 2010 Der er mange årsager til blinkhindefremfald. Blinkhindefremfald ses ofte ved smerte i øjet eller øjenomgivelserne. Desuden kan blinkhindefremfald skyldes et lille øjeæble i forhold til øjenhulen, Horners syndrom eller stivkrampe. Hos katte kan generaliseret sygdom med påvirket almenbefindende også give blinkhindefremfald, som kan persistere i flere uger efter katten er rask. Ofte er der tale om en mavetarmlidelse, der giver blinkhindefremfaldet. Mange tror at katten har orm, hvis man kat se blinkhinden, men som nævnt kan der være mange andre årsager til blinkhindefremfaldet.

• #4   6. apr 2010 Hos min Mille var det orm. Hun fik en halv ormepille og 3 uger efter var hendes øjne normale igen.

• #5   7. apr 2010 1000 tak for alle jeres svar,jeg har nu fået en tid ved min dyrelæge,så kommer hun til tjek og får en orme pille med på vejen,jeg vil bare være 100% sikker der ikke er andet i vejen med hende....
    Takker for hjælpen endnu engang

• #6   27. sep 2015 Så lige et gammelt opslag. Hvordan gik det med din kat?
    Min Mille fik det i går, men vagthavende dyrlæge siger, at jeg skal vente til i morgen, og besøge min egen dyrlæge.
    Hun er frisk som hun plejer, spiser og drikker, ser fint, og ingen tegn på tynd mave, samt ingen tegn på orm (der er ingen synlige). Måske en anelse mere træt, men nogle dage, tager hun en god slapper, efter et par lange dage ude smiley

Kommentér på:
Blinkhinde fremfald?

Annonce