{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser på ALT?!
  • #1   8. okt 2007 Det er højst sansynligt fordi han ingen katte har at se efter hvordan "man" gør, siden han var 4-5 uger gammel.
    Det er desværre en meget ung alder at miste sin mormis.
    Har i andre katte ?

• #2   8. okt 2007 jeg synes i skal få den undersøgt ved dyrlægen for at udelukke evt sygdom. derudover rådføre jer ved dyrlægen. det er IKKE normal adfærd for en kan. er der noget katten er stresset over??

• #3   8. okt 2007 Altså, da vi fik ham var han begyndt i kattebakken og han 'skider' også i kattebakken, men han 'tisser' på alt andet. - specielt på dynen. Vi havde en hankat de første 2 uger han var hos os, men han måttes aflives pga. slem kræft. Jason bæger ikk præg af Terkel's død, han er livlig og legesyg, og har altid været det, men ja, vi har bestilt tid doktor dyr, men vi ville gerne hører jer KG'ere om i havde et godt råd smiley

• #4   8. okt 2007 Et godt råd er at sørge for han ikke kommer i dynerne - luk døren et stykke tid.
    Vask alt han tisser på i Rodalon eller eddike for at tage all lugten, ellers vil han tisse her igen, for han kan lugte det, selv om i ikke kan.
    Og anskaf en lidt ældre kammerat, der kan lære ham hvordan man er kat. Ellers kan det hurtigt blive en vane der fortsætter.
    Han mangler den del af opdragelsen fra sin mor og behøver en rollemodel.

• #5   8. okt 2007 Hov Vivi kom først :o)

• #6   8. okt 2007 hey... jeg har oz en 1 årig han kat der tisser i min sofa og gulv.... den har haft blærebetændelse en del gange, fordi den ikke drikker nok vand. Den er blevet rask men Den er så desværre blevet ved med at tisse over alt jeg har fået nigen gode råd til at afhjælpe dette, brug sandstrand i katte bakken det elsker de. der kan købes en duft der søttes i en stikkontakt som så spræder en duft som kun katten kan lugte. det er en duft som katten føler sig mere tryg ved, det er en duft den er vant til fra dens mor. (det hedder feliway) Stresse kan oz være problemet men få din kat undersøgt.....

• #7   8. okt 2007 Alle de andre har jo allerede skrevet det meste, men jeg synes bestemt ikke at aflivning er en løsning på problemet. Hvorfor ikke give eller sælge ham til en som evt. kan passe ham og få ordnet de problemer, hvis det ikke lykkes for jer?
    Men held og lykke. smiley

• #8   8. okt 2007 Min mor truer bare smiley .. men det er også rigtig træls .. vi har tid på torsdag, så må vi se smiley men tusind tak for alle jeres råd! smiley

Kommentér på:
Tisser på ALT?!

Annonce