{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Kat efterlyses i Køge omr. {{forumTopicSubject}}

Hey.

Min familie og jeg står desværre i den uheldige situation at vores elskede kat, Armani, ikke har været hjemme i snart tre dage.

Vi synes det er meget underligt, da han normalt kun plejer at være på vores grund, da han er lidt menneskesky overfor fremmed mennesker og ting kan ikke kender til (og høje lyde).

Armani er en 3 årig halvt norsk skovkat, hvid med store mørke pletter.
Og hvis jeg selv skal sige det er han rigtig smuk. smiley

Vi bor i udkanten af Køge, nærmere betegnet som Ølby Lyng/Ølsemagle, ca. 15 minutters gågang fra ølby station.

Hvis i ser en kat som lyder som vores Armani, må i meget gerne skrive en besked til mig. smiley

I kan se billeder af ham inde under min bruger, hvor jeg har ham oprettet.

Ps. er der nogle herinde som ved hvor man kan finde efterlysningssedler på internettet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat efterlyses i Køge omr.
  • #1   11. okt 2007 Jeg Bor i det område.. og jeg skal nok kigge efter ham....

    Naja


  • #2   11. okt 2007 Det var meget trist at høre.Håber meget i finder ham snart.Du kan gå ind på dyrenes beskyttelse og oprette en efterlysning.Du får en mail, hvor det også er muligt at printe efterlysningen ud.Der er også en side der hedder: www.forsvundnedyr.dk, hvor du også kan sætte efterlysning og billede på.Min hankat var væk en uge her i sommer, men kom heldigvis hjem igen.Sæt også plakater op i området hvor du opfordrer follk til at kigge i skure, garager m,v, Håber du kan bruge noget af dette
    Hilsen Gitte


  • #3   11. okt 2007 Udlov børn i kvarteret en lille dusør for at finde ham, børn de ser meget mere end man tror, og de er alle steder..

Kommentér på:
Kat efterlyses i Køge omr.

Annonce