808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kat EFTERLYSES i Kolding Kat EFTERLYSES i Kolding

Vi har desværret været så uheldige at en af mine katte er stukket af.. Pelle.

Jeg vil gerne efterlyse ham. han er indekat og har aldrig været udenfor før. Han er ikke kasteret har ikke sit halsbånd på, og har ingen øremærkning. Han boor i seest, og efterlyser gerne i seest og selve kolding. Skulle der være nogle herinde fra dette område, må i meget gerne kontakte mig. I kan se billeder af ham under mine katte. Han er meget menneskesky over for folk han ikke kender.

Håber han kommer hjem igen smiley

På forhånd tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat EFTERLYSES i Kolding
  • #1   7. mar 2009 Husk at efterlyse ham ved alle dyrlægerne..

Er han mærket? hvis ja skal han også meldes savnet i det registeret han er i..

Tag noget mad med ud og kald på ham, og så ellers held og lykke smiley

• #2   7. mar 2009 Jeg skal nok holde øjne og øre åbne, Men jeg bor på den anden side af åen, jeg kan kigge over på Seest. Så det er da muligt Pelle løber denne vej.

• #3   7. mar 2009 Kan meddele at pelle er kommet tilbage.. Han havde heldigvis været i kælderen, men havde kravlet på noget legetøj vi har til at stå dernede, og havde fået det hele ned over sig og kunne ikke komme fri...

Gudske tak og lov smiley
    Mange tusinde tak for jeres hjælp i hvert fald smiley

• #4   7. mar 2009 Dejligt at hører at Pelle er hjemme igen.

• #5   7. mar 2009 Når I nu har oplevet at han kan stikke af/blive væk, hvad så med at få ham neutraliseret og især øremærket? Det havde jeg i hvert fald gjort, hvis det var min kat.

• #6   7. mar 2009 det skal han også smiley men fik at vide han lige skulle være 6 måneder helst.. men samtlige 4 killinger + moren bliver kastrerert vaccineret og øremørket til april smiley

• #7   7. mar 2009 Mai C: det er en skrøne. Begge mine katte - Main Coon og huskat - er blevet det mens de har været 12-14 uger. smiley
    - De kommer sig meget hurtigere end en kat på 6 mdr., fx.

Men super, at du har bestilt tid.

• #8   7. mar 2009 Maibrit G: vi har en enkelt kat, som kun har en kugle.. ham har vi fået at vide vi skal vente med så længe vbi kan, fordi det er noget med at den kan ligge inde i bugen på ham.. Så vi ville venet med alle.. Men hmm .. rart at få at vide, så ved jeg det da til en anden gang smiley tak for det

• #9   7. mar 2009 Pyha dejligt at han var derhjemme og at han ikke var kommet til skade når han nu havde "buret" sig inde under legetøjet.

• #10   7. mar 2009 Var da alligevel heldigt i fandt ham!
    "Råbte" han på hjælp eller fandt i ham ved et tilfælde?

• #11   7. mar 2009 min yrlæge siger de bare skal veje 2 kg, så er de store nok til at blive kastereret..

• #12   8. mar 2009 Thomas J: Nej han sagdfe nemlig ikke et ord, da jeg var nede og rasle med godbidposen.. Han har nok været stille fordi han tænkte nu bliver jeg reddet, men han blev først opdaget en lille time senere da kæresten var nede og ordne vasketøjet, at han så noget bevæge sig helt inde bag ved vores fryser.. og der var han så.. smiley

• #13   8. mar 2009 Min kæreste er af dyrlæge blevet fortalt hun først skulle være 21 uger før sterilation + øremærkning

Hun skal afsted på tirsdag da jeg snakkede med min gamle dyrlæge jeg havde til hesten om det stadig var muligt med afbetaling over 3-4 gange da han har haft mange udgifter og dermed ikke har kunnet spare op til sterilationen

• #14   8. mar 2009 Der hvor jeg kommer med mine katte, giver jeg 700 (eller også er det 800) kroner for vacc, øremærkning og kastaration og et hurtigt sundhedstjek. Og det syntes jeg er super billigt, da man her i kolding giver 2300 for de 3 ting. Ja de skal faktisk have 400 kr bare for lige at kigge på katten smiley Det er dog så lidt dyrer for hunkatte, men mener det ligger omkring 1100 for tingene, og det hele er selvfølgelig inkl. Narkose.. SÅ man har jo næsten ingen undskyldning smiley

• #15   8. mar 2009 Ja men Kolding er jo ikke lige i nærheden af os vi bor i Århus og har ingen bil men billigt er det da

Kommentér på:
Kat EFTERLYSES i Kolding

Annonce