{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Killing ude på terassen -Hvad skal jeg gøre ? {{forumTopicSubject}}

Imorges da jeg skulle i skole sov en lille killing ude på terassen ..

også ga jeg den lidt ( vilket jeg ikke skulle ha gjordt )
for den var så tynd ...

og min mor siger jeg ikke må give den mad eller lukke den ind !!

da jeg kom hjem var den her stadig ..
den tror den bor her nu ..

Hjælp hvad skal jeg gøre?
den miaver som en sindsyg for at komme ind

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing ude på terassen -Hvad skal jeg gøre ?
  • #1   12. okt 2007 TRag den ind. Giv den noget at spise og drikke og kontakt så jeres dyrlæge. Han el. hun vil sikkert hjælpe dig med enten at henvise til et lokalt katteinternat, eller aflive den for dig gratis.
    Hvis din mor mit svar. Jeg synes det er helt forkert af hende at sige at du uikke skal tage hånd om den, for hvis ingen gør det, ja så dør den af sult og kulde.

• #2   12. okt 2007 Hvor bor du henne i landet, og er killingen meget ung?
    Prøv katteformidling.dk eller hittekilling.dk hvis det er en lille killing, ellers Inges Kattehjem, Kattens Værn eller Dyrenes Beskyttelse.

Bor du i Næstved området kan du skrive til mig på 012ca@apoteket.dk så kan jeg hente killingen.

• #3   12. okt 2007 Du gjorde det HELT rigtige ved at give den noget at spise, for en killing kan IKKE klare sig selv og har brug for hjælp, og det burde din mor vide.

Der kan være flere grunde til, at den sidder i jeres have og beder om at komme ind. Det kan være, den er kommet for langt væk hjemmefra og ikke kan finde hjem, og det kan også være, at nogle mennesker bare har sat den af og er kørt igen. Det hører man desværre om så tit.

Hvis du skriver, hvor i landet du bor, skal en af os herinde nok finde ud af, hvem du kan ringe til for hjælp til den, men kan du ikke være sød at give den noget at spise så længe. Ellers dør den langsomt af sult.

Og så synes jeg, at det er flot af en pige på din alder gør en indsats for at hjælpe. Det burde være de voksne, som gjorde det.

Kommentér på:
Killing ude på terassen -Hvad skal jeg gøre ?

Annonce