555 visninger
|
Oprettet:
29. apr 2007 Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 1
Killing ude på terassen -Hvad skal jeg gøre ? {{forumTopicSubject}}
Imorges da jeg skulle i skole sov en lille killing ude på terassen ..
også ga jeg den lidt ( vilket jeg ikke skulle ha gjordt )
for den var så tynd ...
og min mor siger jeg ikke må give den mad eller lukke den ind !!
da jeg kom hjem var den her stadig ..
den tror den bor her nu ..
Hjælp hvad skal jeg gøre?
den miaver som en sindsyg for at komme ind
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Hvis din mor mit svar. Jeg synes det er helt forkert af hende at sige at du uikke skal tage hånd om den, for hvis ingen gør det, ja så dør den af sult og kulde.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
Prøv katteformidling.dk eller hittekilling.dk hvis det er en lille killing, ellers Inges Kattehjem, Kattens Værn eller Dyrenes Beskyttelse.
Bor du i Næstved området kan du skrive til mig på 012ca@apoteket.dk så kan jeg hente killingen.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Der kan være flere grunde til, at den sidder i jeres have og beder om at komme ind. Det kan være, den er kommet for langt væk hjemmefra og ikke kan finde hjem, og det kan også være, at nogle mennesker bare har sat den af og er kørt igen. Det hører man desværre om så tit.
Hvis du skriver, hvor i landet du bor, skal en af os herinde nok finde ud af, hvem du kan ringe til for hjælp til den, men kan du ikke være sød at give den noget at spise så længe. Ellers dør den langsomt af sult.
Og så synes jeg, at det er flot af en pige på din alder gør en indsats for at hjælpe. Det burde være de voksne, som gjorde det.
Killing ude på terassen -Hvad skal jeg gøre ?