527 visninger
|
Oprettet:
hvordan har i gjort ved sammenføring? {{forumTopicSubject}}
jeg har lige hentet en ny killing i dag.. Min gamle hunkat miavede højt og virkede ikke synderligt glad for den da jeg kom med den og den sad i kassen.. min gamle hankat virkede lidt ligeglad...
lige nu ligger den på sengen i soveværelset og sover og jeg har tænkt mig at præsentere dem for hinanden når den engang vågner.. hvordan gør man det bedst? Jeg har også to hunde som den absolut ikke bryder sig om
den har aldrig set en hund før, så dem holder jeg naturligvis på afstand af katten....
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 95 Svar: 262
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Men da jeg havde Bullers store søster tog det hende 4 dage med hvæs, og liggen i håndvasken på adeværelset, og være sur på alle undtagen mig, men på 4. dagen havde hun overgivet sig og syntes at Buller var ret dejlig:-)
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 46
tak for jeres hjælp, og undskyld jeg først reagere nu, men har jo ghaft mit at se til med den lille nye kat... Den første dag, fredag, da den kom hjem, var den i vores soveværelse det meste at tiden og kom så med ind i stuen ind imellem... Der bar vi den for de andre ku ikke lide den og den var bare BANGE for vores hunde
men nu er alle venner lige med undtagelse af vores hunkat som har det med at jagte ham lidt og give ham en klo eller 10 i nakken... så så længe vi holder øje med hende så går alting fint....
hvordan har i gjort ved sammenføring?