Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må en kat få p-piller
  • #1   13. okt 2007 Vores hunkat er lige begyndt og hun er 4 måneder.

• #2   13. okt 2007 Natascha F - Okay, men hvornår er hendes første løbetid, 5-6 månedersalderen? Og hvordan kan man se det på hende?

Spørger lige for en veninde, da hun er i tvivl, men heller ikke vil ende op med killinger lige pludselig.

• #3   13. okt 2007 Gallaxe, der er planer om at avle på hende.
    Men en hun kan vel godt få killinger i en alt for tidlig alder? Jeg mener, hun er vel ikke klar til første kuld killinger når hun er 6-8 måneder? Eller hvordan hænger det sammen?

• #4   13. okt 2007 Gallaxe .

Okay :o) Nej det mente jeg da nok at det var alt for tidlig.
    Men hun er blanding af norsk skovkat og huskat, og hun har adgang udtil, da hun ikke trives godt som kun indekat.. Så der er jo en risiko ved at hun vil blive gravid hvis ikke hun får p-piller..

• #5   13. okt 2007 Først efter de har været i deres første løbetid og den er slut må man give p-pillen.. men synes lidt der er en dum situation din veninde har sat sig i med hensyn hun trives ude... hvorfor er det så vigtigt at få killingere på hende for er rart sikker på sådan som det bliver skrevet og som jeg forstår det at din veninde ender med noget ups og så i en alder for hunkatten som er alt alt alt for tidligt.. hun er jo slet ikk færdig med at vokse selv og er faktisk en teenager..

• #6   13. okt 2007 Natascha: Det kan jeg ikke svare dig på om det er, men min dyrlæge sagde god for det smiley

• #7   13. okt 2007 Linda jeg tror bestemt ikke medicinalindustrien sover, bare rolig.
    Men risikofri medicin er vidst ikke "bare" sådan at lave og udvikle.

• #8   13. okt 2007 Linda: der er jo os en risiko for os som bruger p-piller og desuden er p-piller ikk en ting som er naturligt for os heller...

• #9   15. okt 2007 der er en risiko uanset om det er til mennesker eller katte og kraft vil altid være en stor sandsynlighed..

Kommentér på:
Hvornår må en kat få p-piller

Annonce