741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hjælp ang. foder hjælp ang. foder

Jeg har fået et rigtig godt tilbud på iams kattemad, men er i tvivl om om, om det er godt.

Min veninde mener det fik førstepladsen i en eller anden test, men kan selvfølgelig ikke huske hvilken.

Nogen der har erfaringer med iams, eller måske ved noget om den omtalte test????????

Jeg har fået en lille prøvepose, og misserne kan godt lide det, så nu skal jeg bare lige finde ud af om det er godt, og gerne hurtigt da jeg skal slå til idag hvis jeg vil have det.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ang. foder
  • #1   16. okt 2007 Iams foder er kvalitetsfoder ligesom alt muligt andet smiley Så efter min mening ville jeg ikke være bange for at slå til et godt tilbud smiley

• #2   16. okt 2007 Er da slet ikke i tvivl om at Iams er et godt produkt. Men ingen af mine katte vil spise det. Har enda prøvet 2 forskellige smagsvarianter fra Iams.
    Vores den ene mis plejer ellers at spise ALT, så blev lidt overrasket over hun ikke ville spise foderet fra Iams.

• #3   16. okt 2007 Jeg har også selv købt foderet fra iams på tilbud i lørdags = 15 kg for 248 kr. Så det var jo bare rigtig billigt. Jeg plejer at foder med royal canin, og de sagde i dyrhandleren, at Iams er lige så godt som Royal Canin. Jeg har så tænkt mig at blande det med det foder, de plejer at få...

• #4   16. okt 2007 Personligt ville jeg aldrig foder med iams efter som de har eller udfører dyreforsøg jeg ikke kan stå indefor men rent ernærings mæssigt har de vundet tænk´s test med kattefoder - Jeg foder selv med olivers og kan læse mig frem til ud fra en tabel med anbefalt næringsindhold at deres forder er ligeså godt. -- det bliver leveret uden ekstra omkostninger

• #5   16. okt 2007 - ***Gallaxe ***-.
    Jo jeg ved dyreforsøg er aktuelt men jeg stopper med at støtte et produkt når der er blevet påvist at det sker, jeg kunne heller ikke drømme om at støtte et produkt der er udarebjdet af børnearbejde, ligeledes sætter jeg heller ikke min ben i en sheel tank. Kald mig bare politisk forbruger eller snæversynet hehe

Som jeg skrev var det højst sandsynligt det var en gammel vise men det ændre ikke mit synspunkt.

Kommentér på:
hjælp ang. foder

Annonce