2.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Moderløs killing - 4 uger Moderløs killing - 4 uger

Hej smiley

Vi har netop fået en moderløs killing ind, som er ca 4 uger gammel. Da det "kun" er den ene vi har fået, ville vi egentligt helst have at den kom ud et sted hvor der er andre jævnaldrende, så den kan få lidt aldersvarende udfordringer smiley

Vi har styr på fodringen og div ting mht opflaskning af den, men synes at det optimale for den ville være at komme ud et andet sted, hvor der var andre killinger smiley

Jeg har kontaktet hittekilling.dk, som lover at se om der er nogle steder med aldersvarende killinger, men de kan ikke love noget, så forsøger mig lige her også smiley

Den (er næsten sikker på at det er en hun) har netop idag fået ormekur (Banminth), så det er der styr på smiley

I kan lige skrive her i tråden eller over BC, hvis I har lyst eller kender nogen som har tid og lyst til at tage sådan en lille størrelse ind og hjælpe med at give den en god opbringning smiley

Knus Cemile

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moderløs killing - 4 uger
  • #1   19. okt 2007 Vi har en killing som er ved at være 5 uger og akkurat selv lige har lært at spise, og så 4 på 8 uger og 2 på 6 uger. Kan du bruge os smiley

• #3   19. okt 2007 Hej, og undskyld jeg først svarer nu smiley Jeg har været på nattevagt og havde ikke sovet i 26 timer, så gik lige død

Vi har fundet nyt hjem til den lille i Horsens, hvor hun kommer ud på søndag smiley Der har de en lille killing på 5 uger også, som om 1 uges tid også ville blive enekilling, så det passer perfekt at de to kan holde hinanden lidt med selskab smiley

Indienite: Mange tak for tilbuddet ellers, men synes dette er det mest optimale for de 2 killinger smiley Ellers ender vi alligevel med en 5 ugers killing som bliver alene smiley

Pinky babs: Jo, de er alt for gamle smiley Hende her ville ikke få en fod til jorden *gg*

Men gode nyheder... den lille har lavet stort i kattebakken, så det er jo bare helt perfekt smiley Og afførringen ser fiiin ud, og hun drikker selv sin modermælkserstatning og sit killingevådfoder smiley

• #4   19. okt 2007 Ja, hittekilling.dk er virkeligt et godt tiltag smiley De har bare styr på det smiley

Kommentér på:
Moderløs killing - 4 uger

Annonce