635 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til vildfaren lille killing {{forumTopicSubject}}
jeg har fundet en lille killing stå og snakke med mine egne katte på den anden side af terassedøren... killingen ser ikke ud til at være mere ind et par uger gammel... og hun ryster af kulde.... jeg vil gerne ha denne lille dejlige unge indenfor så hun ikke skal fryse i hjel... problemet er bare at hun er meget menneskesky... jeg vil meget gerne ha nogle råd til hvordan jeg kan få den indenfor.... terassedøren står åben og der står mad i døren... men hun er for bange til at nærme sig... nogen der har en ide...?
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 81
Stil mad ud der dufter af meget, det være sig dåsemad o.lign. Så drejer det sig bare om varmt tøj, og en god portion tålmodighed.
Sæt dig hvor du ved den kommer, og så vent.
Jeg vil lige sige, at du som oftes kun har ÈN chance. Har du grebet ud efter den én gang, så er det ikke sikkert den kommer igen. Så vent til du er elt sikker på, at du kan få fat i den.
Og gør dig så overvejelser om hvad du gør ved det lille pus bagefter... er den ikke ret gammel, og skal flaskes op, så ligger der et kæmpe arbejde forude. Ha' mælkeerstatning klar, eller ha' kontakt med nogen der kan tage den lille såsom hittekilling.dk eller hvad de forskellige hedder, eller nogen der har killinger i ca samme alder, der kan tage den til sig.
Held og lykke
Maja
okt 2007
Følger: 1 Svar: 4
Er dens mor slet ikke i nærheden ? eller flere små killinger ?
Held og lykke.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 18
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 117
Hjælp til vildfaren lille killing