{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

John H
John H
Tilmeldt:
12. jan 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Katten drikker meget vand. {{forumTopicSubject}}

Katten drikker meget vand.
For en uge siden begyndte katten at gå på bakken igen og igen.
Den efterlod blot noget småt men såsnart den var hoppet ud steg den op igen. Der gik ikke mere end op til en times tid når pausen varer længst.
Jeg tænkte måske den ikke kan tåle leverpostej eller sylte, så det stoppede jeg med at give den da den brækkede sig nogle gange.
Men nu drikker den en del vand som den så brækker sig af.
Det er en "standart grå gårdkat " der har 15 år på bagen, ikke fået killinger de sidste 6 år.
Normalt render den ud og ind som det nu passer den men det sidste årstid har den for det meste holdt sig inden døre.
Den er iøvrigt også gået i barndom, da den leger med sin hale og ter sig på mange måder som en killing. Det plejer den ikke.
Hvad kan jeg gøre for kræet så den får det bedre. ??? smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten drikker meget vand.
  • #1   27. jan 2019 Hej John
    Jeg synes, du skal ringe til dyrlægen på mandag. Måske har den en urinvejsinfektion. Jeg ved ikke, om katte kanvirke lidt skøre i bolden af urinvejsinfektioner, mennesker kan, jeg har oplevet det med min svigermor. Rigtig god bedring med hende. ??


  • #2   27. jan 2019 Min led af urinvejskrystaller, men der blev han sløv. Og var han gået så længe med dem, så var han død af dem.
    Han teer som sig en killing når han har ondt med gigten, så måske din prøver at fortælle dig den har ondt? Jeg ville tage den til dyrlægen med det samme. Det er synd for den.


  • John H
    John H Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   27. jan 2019 Tak Kirsten
    smiley smiley smiley smiley Ja, jeg må ringe til dyrlægen mandag, og spørge ind til dennes svigermor.


  • #4   27. jan 2019 Min svigermor havde blærebetændelse og drak ikke nok. John din kat kaster også meget op kan jeg se, når jeg nærlæser dit opslag. Det er vigtigt, du får hende undersøgt, jeg mistede en kat med opkast og voldsom diarré i sommer, han fik foretaget en masse undersøgelser, men dyrlægen kunne ikke stille en diagnose. Det er vigtigt at komme afsted til dyrlægen hurtigt.

  • John H
    John H Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   27. jan 2019 Ja det kan være.
    Men så får dyrlægen nok lov til at beholde kræet.
    Den er jo på alder med mig selv, så i den alder kommer der jo mange dårligdomme.
    Det vil jeg forskåne den for. smiley


  • #6   27. jan 2019 Hej John
    Jeg håber på det bedste for dig og din kat i morgen ja, hun er gammel, men man vil jo gerne beholde dem, hvis man kan, det kan jo også være en lille ting.
    Jeg sender dig mange kærlige hilsner og håber det bedste., ????


  • #7   27. jan 2019 15 år er da en fin alder for en dame

    men tænker at det nok slet ikke er så alvorligt
    det kunne lyde som en blærebetændelse. det kræver nogen pencillin

    det med at hun drikker en del. kan hænge sammen med hvis hun har blærebetændelse. derfor er det vigtigt at hun bliver tjekket.


    det med at hun går i barndommen, det har jeg både hørt før. har da også selv et par stykker som har gjort det.min 17 årige Batman er da også et fjollehovedet nogle dage. det sker der ikke noget ved. spurgte engang dyrlægen hvorfor de gjorde det. det var bare noget med at de lige pludselig har mere tid til at være dem selv. og så kan man lige så godt bruge tiden til noget anderledes...

    det med at hun ikke vil ud. ja det er der faktisk rigtig mange katte som ikke gider så snart det er koldere/vådt. tror vel halvdelen af mine har vel ikke været ude i de sidste par mdr. det er for koldt til deres smag. det er også helt normalt

    alderdom ja det kan man ikke gøre noget ved. man kan tilbyde katten en god varm plads. helst ikke for højt oppe. og så ellers noget godt senior foder. har de gigt så findes der foder til gigt og nogle piller (som faktisk er rigtig gode) canonsan


  • #8   29. jan 2019 har I været hos dyrlægen?

Kommentér på:
Katten drikker meget vand.

Annonce