{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.619 visninger | Oprettet:

Min kat miaver ikke!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kastrer han kat (norskskovkat) der er lidt over et år nu... i alt den tid jeg har haft den har den aldrig "sagt" noget, den miaver ikke... Synes det er mærkeligt, kan der være nogen årsag til dette? eller er det ganske normalt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat miaver ikke!!!!!!!!!!!!
  • #1   22. okt 2007 Rottweiler mjiaver heller ikke, han siger au, røv, ew, og den slags ting, men aldrig mjiav smiley

  • #2   22. okt 2007 RatsterZoo *Nu med videoklip af Rottweiler *
    Tihi... siger din kat virkelig "røv"...?

    Min Luci miaver sådan set heller ikke... eller det vil sige meget meget sjældent kommer der et underligt forsøg på det, og det er lige så jeg får det chok når det sker... det lyder nemlig lidt spooky...


  • #3   22. okt 2007 . Ugly Julie . - ja han har gjort det 2 gange indtil videre, det er når han spinder og så vil sige et eller andet, så bliver det nogen gange til røv *g*

  • #4   22. okt 2007 hej,,jeg har en dejlig huskat,,men han siger heller ik noget uden man træder ham på halen eller han er megasulten...;-)

  • #5   22. okt 2007 Det er meget forskelligt - Nogle katte miaver MEGET, andre miaver mærkeligt - og nogle siger ingenting.... :))

    Så din kat er helt normal....


  • #6   22. okt 2007 Mine katte snakker konstant..

    og lukker man døren eller ikke giver dem opmærksomhed... åh ja, hvilke lyde de kan komme med..
    Selv hvis jeg går ude så forfølger min store hankat Mikkel mig, og miaver hele vejen.. smiley


  • #7   22. okt 2007 Min gamle kat Conrad kunne ikke miave da vi fik hende. Da var hun ca 4-5 år gammel.
    Hn kunne bare åbne munden og sige nogle underlige lyde. Vi fik lært hende at sige "rigtigt maiv" ved selv at gå og maive til hende.
    Den forste gang der kom et rigtigt et fra hende, blev hun så forskrækket over det lyd der kom fra hende at hun så helt skræmt ud. Men derefter begyndte hun så småt at snakke med os.

    De katte vi har nu miaver alle 3.
    Karen er den der snakker mest, Mary mindst og Sigurd sådan lidt midt imellem...(mest når han er sulten)
    Karen larmer generelt meget, han spinder meget og altid sindsygt højt!

    Så nejm din kat er vist meget normal hvad det angår. De er allesammen forskellige ;o)


  • #8   22. okt 2007 Rumlemor har jeg heller aldrig hørt miave, ligesom hun også kun sjældent giver lyde fra sig overhovedet! Det er dog lige kedeligt nok, da jeg engang havde en kat, som snakkede døgnet rundt, selv i søvne! Og det var altså så hyggeligt! ;o)

    Hun er internatkat, og jeg ved ikke, hvilket liv, hun havde, før hun blev sat ud i en kasse med sine killinger, men det virker som om, hun for enhver pris har skullet gøre mindst muligt opmærksom på sig selv, for hun sidder altid i stilhed, hvis der er noget hun vil, og venter bare til hun bliver opdaget.

    Perle Puf kommer hen engang imellem og siger noget, især hvis hun vil opnå noget, men hun snakker heller ikke i så høj grad.


Kommentér på:
Min kat miaver ikke!!!!!!!!!!!!

Annonce