Skræmt kat i cykel kælder i Herlev {{forumTopicSubject}}
Min søster mødte forleden en skræmt kat i hendes cykel kælder, man kan ikke komme tæt på den og den er total udsultet... Man må ikke havde kat der hvor hun bor, hun har ringet til ejendomskontoret for at få dem til at fjerne katten, men de har ikke regeret hvilket hun heller ikke havde forventet da de er lang tid om alt..
Igår prøvede de så at fange den skræmte kat i over 1 time men opgav da den løb ind i kælder rummene.
Idag ringede hun så til falck og hørte om de ikke kunne komme og hente den, men de vil først hende den når hun har fanget den...
Håber meget nogle har nogle forslag til hvad man gør i sådan i situation!!!
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
og tja, ellers kan man bygge lidt tillid op, hvis man evtuelt har tiden, still noget mad frem sid stille og rolig og giv katten tid til at se at i ikke er farlige, at jagte en allerede skræmt kat rundt, er ikke sundt for den..
feb 2005
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Jeg vil nu også sige i skal prøve at indfange den, så den kan blive tjekket for evt. øremærke.
jul 2007
Hvad hvis den ikke er?
Og i øvrigt, kan folk jo bare holde deres katte indendørs eller på egen grund, så burde bla. du ikke gå og bekymre dig om at kunne risikere at miste dine katte.
jul 2007
Det er ved lov at man SKAL holde sine katte indendørs, eller på egen grund, hvilket man ikke kan forlange af sin kat, medmindre der er indhegnet..
Og nej det er ikke dyremishandling at lade en kat gå inde, hvis man derimod har fået den som killing og ikke kender til andet.
jul 2007
Jeg hopper af emnet nu, da jeg vist ikke har mere at sige til det.
- Batman-Pusser-Bailey -
Og jeg håber stadig i har held med at fange den lille kat, så i kan finde evt. ejere :o)
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
Vind lidt tillid til den, med tillid kan alt ske
Lige pt har jeg en omstrejfende kat i min by alle går og sparker til den, og ingen vil kendes ved den, så nu og her bor den i min butik til jeg for set hvad jeg skal gøre ved den
Men okay, jeg kan forstå i ikke har 4 uger
feb 2005
Skræmt kat i cykel kælder i Herlev