{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Skræmt kat i cykel kælder i Herlev {{forumTopicSubject}}

Min søster mødte forleden en skræmt kat i hendes cykel kælder, man kan ikke komme tæt på den og den er total udsultet... Man må ikke havde kat der hvor hun bor, hun har ringet til ejendomskontoret for at få dem til at fjerne katten, men de har ikke regeret hvilket hun heller ikke havde forventet da de er lang tid om alt..

Igår prøvede de så at fange den skræmte kat i over 1 time men opgav da den løb ind i kælder rummene.

Idag ringede hun så til falck og hørte om de ikke kunne komme og hente den, men de vil først hende den når hun har fanget den...

Håber meget nogle har nogle forslag til hvad man gør i sådan i situation!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skræmt kat i cykel kælder i Herlev
  • #1   23. okt 2007 Ok hvis ikke der er andre muligheder må hun lige snakke med dyrelægen... Takker

• #2   23. okt 2007 Ja jeg ville sige en kattefælde ville være sagen også læg noget ekstra godt mad derind, også vil den gå i fælden.

og tja, ellers kan man bygge lidt tillid op, hvis man evtuelt har tiden, still noget mad frem sid stille og rolig og giv katten tid til at se at i ikke er farlige, at jagte en allerede skræmt kat rundt, er ikke sundt for den..

• #3   23. okt 2007 Blancka: Ja det er synd at jage den, men den skal jo fanges, den kan jo ikke blive der... Da de jo også er synd for den...

• #4   23. okt 2007 Line - Det er jo ikke sikkert den har noget hjem..

Jeg vil nu også sige i skal prøve at indfange den, så den kan blive tjekket for evt. øremærke.

• #5   23. okt 2007 Line - Man kan jo ikke vide om den er ejerløs for man får den fanget og tjekket om den er mærket..
    Hvad hvis den ikke er?

Og i øvrigt, kan folk jo bare holde deres katte indendørs eller på egen grund, så burde bla. du ikke gå og bekymre dig om at kunne risikere at miste dine katte.

• #6   23. okt 2007 Line - Den diskution gider jeg ærlig talt ikke at være med i igen, så sent som igår var et emne omkring dette oppe.
    Det er ved lov at man SKAL holde sine katte indendørs, eller på egen grund, hvilket man ikke kan forlange af sin kat, medmindre der er indhegnet..

Og nej det er ikke dyremishandling at lade en kat gå inde, hvis man derimod har fået den som killing og ikke kender til andet.

• #7   23. okt 2007 Line - Ja det er det. Så det er jeg lidt ligeglad med om du hopper på eller ej :o)

Jeg hopper af emnet nu, da jeg vist ikke har mere at sige til det.

- Batman-Pusser-Bailey -
    Og jeg håber stadig i har held med at fange den lille kat, så i kan finde evt. ejere :o)

• #8   24. okt 2007 Som jeg sagde, en fælde ville være en god løsning, og er katten udsultet vil den HELT sikkert spise, så få en fælde og sæt noget mad ind, og ja.. så skulle det være iorden, . smiley

Vind lidt tillid til den, med tillid kan alt ske smiley

Lige pt har jeg en omstrejfende kat i min by alle går og sparker til den, og ingen vil kendes ved den, så nu og her bor den i min butik til jeg for set hvad jeg skal gøre ved den smiley tog mig 4 uger før den ville kige på mig, ..

Men okay, jeg kan forstå i ikke har 4 uger smiley gør hvad bedste mulig er, men en kat der ikke vil fanges.. bliver ikke fanget smiley

• #9   24. okt 2007 Takker for jeres råd, snakker med min søster om det, og ser hvad vi finder ud af smiley

Kommentér på:
Skræmt kat i cykel kælder i Herlev

Annonce