{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Skræmt kat??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Er der nogle af jer som har prøvet at jeres kat nægter at ligge sig et sted som tidligere var dens ynglingsted???
Charmus har indtil for en 4 måneders tid siden altid lagt i sofaen sammen med mig om aftenen, men nu nægter den simpelhen at komme derop. Dens bror overtog pladsen et par uger og siden vil den ikke komme op og hvis man løfter den op hopper den ned med det samme igen.
Er der nogle som har nogle gode råd til at "lokke" den???
Savner at putte med ham til en god film :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skræmt kat???
  • #1   1. sep 2006 Hejsa...
    Jeg har ikke selv prøvet det, men mon ikke det er fordi Brormand tog pladsen fra ham, og nu skal han jo så nok lige demostrere lidt over det.
    Nok fordi du lod den anden tage hans plads, så tænker han nok, at han ikke giver sig så let. En kat kan skam sagtens blive fornærmet, og alle mine katte ved i hvert fald hvad de vil og ikke vil.
    Og tingene sker når det passer dem...

    Jeg er næsten sikker på, at han kommer tilbage på sin ynglings plads....for når han har været så glad for den, så tror jeg ikke lige han glemmer den.
    Så når han er færdig med at demostrere....så tror jeg han kommer tilbage!!!


  • #2   3. sep 2006 Tror også bare du er nødt til at lade dem gøre som de selv synes passer... Kender godt det der med at man selv lige synes det kunne være hyggeligt hvis de nu bare lige gad ligge og putte og sådan, men de er jo ikke altid selv af samme mening, og så er der ikke meget at gøre...
    Tror i øvrigt de andre har fat i noget når de siger at kattene selv er i gang med et lille spil... Hvem ved, det kan være de ender med at ville ligge der på samme tid hi hi


  • #3   3. sep 2006 ja, jeg kender alt til det, daffy har stort set hele sit liv sovet i fodenden i sengen, men da vi så for 3 år siden fik ny seng var det slut, han nægtede endda at være i sengen, nu har vi så fået ny seng og det hænder han lige kommer op og lægger sig 5 min, men det er åbentbart ikke det samme længere. jeg syntes det er underligt

  • #4   4. sep 2006 Jubiii lille fremskridt den har taget turen rundt på kanten nu 2 gange og var lige oppe i hilse i 10 sek. men det er ikke sikkert jeg skal sætte forventningerne op. Det undrer mig bare lidt, om det er et magt spil eller den er blevet skræmt. Men der er nok ikke andet at gøre end vente og se


Kommentér på:
Skræmt kat???

Annonce