704 visninger
|
Oprettet:
Kat og nyfødt mødes???? {{forumTopicSubject}}
Som i nok kan gætte så venter vi os, er i uge 33 nu, og derfor begynder vi så småt med at gøre os klar til at den lille kommer.
Vi har en lille fin kat Minnie som den hedder men hvordan vil den tage det når der kommer et nyt familie medlem ind. er der nogle af jer der har nogle gode råd til hvordan man håndtere denne situation????
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 153
Tillykke med den lykkelige begivehed..
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
Dengang jeg fik min dreng, tog min daværende kæreste Emils hue (den han fik på lige da han kom ud) med hjem og lagde den på sofaen hvor mine to katte snuste til den og lå og sov vsa....
Vi havde ingen problemer - Dog skal du være opmærksom på at katten godt kan finde på at ligge sig ovenpå barnet ... Det gjorde vores hankat dengang ....
Den her gang vil jeg gøre det samme ... (Jeg er nu i 35. uge... :)) )
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
det hele endte dog godt da opdrætteren købte hende tilbage og vi har så forkøbsret på hende hvis hun nogensinde skal flytte fra opdrætter igen.
vi havde samtidigt en killing som der så ikke var nogle problemer med :o)
mar 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 46
Tak for de mange gode råd.
Vi har en vugge der skal hænges op i loftet, så den bliver Minnie nok rigtig glad for at ligge i eller slå til. men det vil jeg ikke have at den sakl gøre. så kan jeg ikke bruge en vand forstøver til at hvise den at den ikke må det??????
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
Kat og nyfødt mødes????