{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Kat og nyfødt mødes???? {{forumTopicSubject}}

Som i nok kan gætte så venter vi os, er i uge 33 nu, og derfor begynder vi så småt med at gøre os klar til at den lille kommer.

Vi har en lille fin kat Minnie som den hedder men hvordan vil den tage det når der kommer et nyt familie medlem ind. er der nogle af jer der har nogle gode råd til hvordan man håndtere denne situation????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat og nyfødt mødes????
  • #1   24. okt 2007 Dengang Jeg fik min datter havde vi ingen problemer. Katten fik lov at snuse til hende og så var der ikke mere interessant i den lift. hun lagde sig ved siden af når jeg ammede men hun hverken rev eller hvæsede af den lille dengang. Det kommer jo også an på hvordan katten har det med at man giver opmærksomheden til andet end den.
    Tillykke med den lykkelige begivehed..

• #2   24. okt 2007 Hejsa og tillykke ...

Dengang jeg fik min dreng, tog min daværende kæreste Emils hue (den han fik på lige da han kom ud) med hjem og lagde den på sofaen hvor mine to katte snuste til den og lå og sov vsa....

Vi havde ingen problemer - Dog skal du være opmærksom på at katten godt kan finde på at ligge sig ovenpå barnet ... Det gjorde vores hankat dengang ....

Den her gang vil jeg gøre det samme ... (Jeg er nu i 35. uge... :)) )

• #3   24. okt 2007 ejg havde en virkeligt uheldig situation da jeg fik min datter. vi havde en over dejlig mco som jeg bare elskede over alt på jorden, men da jeg kom hjem med min nyfødte datter ændrede katten sig helt vildt, hver gang min datter græd og vi selvfølgeligt gik hen for at tage hende op gik katten amok på os og en dag angreb den min kæreste så han fik en ordenlig flænge på hans hånd. katten troede åbenbart at det var hendes baby og at vi gjorde babyen ondt.
    det hele endte dog godt da opdrætteren købte hende tilbage og vi har så forkøbsret på hende hvis hun nogensinde skal flytte fra opdrætter igen.
    vi havde samtidigt en killing som der så ikke var nogle problemer med :o)

• #4   24. okt 2007 (Majse - 43 dage til termin) Tillykke med den lille som er på vej.

Tak for de mange gode råd.

Vi har en vugge der skal hænges op i loftet, så den bliver Minnie nok rigtig glad for at ligge i eller slå til. men det vil jeg ikke have at den sakl gøre. så kan jeg ikke bruge en vand forstøver til at hvise den at den ikke må det??????

• #5   25. okt 2007 Jo det kan du godt ... Så lærer hun (måske) at holde sig fra babys ting.... (Nogle katte er dog ligeglade, de er så tiltrukket af babyduften)

Kommentér på:
Kat og nyfødt mødes????

Annonce