{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange vaccinationer
  • #1   1. nov 2007 Mine bliver vaccineret hvert år, også selvom de er indekatte. Man kan jo slæbe noget med hjem udefra, så hellere være på den sikre side.

Det er jo op til dig hvad du selv kan stå inde for.

• #2   1. nov 2007 Vi fik at vide i lørdags: Den første + revacc og igen året efter.. derefter er kun nødvendigt at gøre hvert 3. år

• #3   1. nov 2007 Vacinerer også hvert år , selvom de alle er indekatte.
    Som Mille skriver kan man få slæbt noget med udefra.

• #4   1. nov 2007 Mine bliver også vaccineret hvert år, og så får de jo samtidig også et sundhedstjek.
    De er indekatte med en lille løbegård de kan være i.

• #5   1. nov 2007 Mine indekatte vaccineres også hvert år, har det også rigtig fint med sundhedschecket hvert år. Den pyldrede kattemor (mig) kan dog sagtens finde på at rende dyrlægen på dørene langt oftere smiley

• #6   1. nov 2007 Mine vil også blive vaccineret hvert år..
    Som de andre også siger, better safe than sorry..

• #8   2. nov 2007 Lis:
    Jeg fortsætter med at vaccinere, men tager din kommentar til efterretning.
    Jeg er af den overbevisning at et årligt dyrlægecheck er en god idé.
    Ofte er det et spørgsmål om økonimi, som er omdrejningspunktet, når denne type spørgsmål dukker op. Og hvis man, som jeg, synes at et årligt sundhedscheck er en god idé, så er der ikke mange penge at spare på at fravælge vaccinationen.

• #9   2. nov 2007 Lis D: Jeg skal ikke have nogen som helst form for dokumentation, så spar endelig kræfterne
    .
    Jeg ved godt, at man kan få sundhedscheck uden vaccination, så sindsforladt virker jeg da forhåbentlig ikke?

Jeg hentyder heller ikke til din økonomi, men til hvorfor dette spørgsmål ofte stilles.

Og hvad der indgår i dine kontrakter, har jeg ikke nogen holdning til, jeg er ikke opdrætter eller potentiel killingekøber.

• #10   2. nov 2007 Lis:
    Jeg er bestemt ikke aggressiv, det ved jeg ikke, hvor du får fra. Jeg har rigtig dygtige dyrlæger, som bakker mig op i min beslutning og den holder jeg fast ved, indtil jeg ved overbevisende læsning, beslutter mig for noget andet.
    Jeg håber da, at du er ligeglad med, hvad jeg gør, jeg plejer at gøre det rigtige.
    Du holder bare øje, med forskningsrealutaterne det synes jeg da er en rigtig god idé.

• #11   2. nov 2007 Lis D: Aalborg Dyrehospital er vist heller ikke kendt for at være blandt de dårligste.
    Jeg er en anelse stødt af din vurdering vedrørende mine dyrlæger, men nuvel din vurdering, som jeg ikke kan bruge til så meget, hvis jeg fortsat skal have tillid til mine dyrlæger og det er et must for mig.

• #12   2. nov 2007 Det kan jeg så forstå, jeg ser dog ikke mine dyrlæger, som nogen der "krampagtigt" holder fast i en vigtig indtægtskilde. Og ja, du har nok ret mht. vaccination/religion, jeg er dog langt mere passioneret mht. mine katte end jeg er i forhold til religion smiley

Kommentér på:
hvor mange vaccinationer

Annonce