{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Tidligere avlskat med dårlig attitude. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en tidligere avlshankat, som har været brugt til nogle af mine piger, og nu er han kastereret.

Men jeg må inddrømme, at jeg overvejer en aflivning.

Og inden i dømmer mig helt, hører det med til historien, at nogle unge en overgang brugte vores have til at gå igennem, når de skulle ned af byen.

Desværre nøjedes de ikke med at gå igennem, men der er både blevet skudt med softgun pistol efter hankattene, kirsebærsten og andet godt, og jeg kan kun gisne om, hvad der alt er foregået.

Det korte og lange er, at efter den tid er det kun min mand, der har kunnet komme til ham, da han er bange for alle andre. Dette giver sig til udslag i, at han knurrer og slår ud, når man kommer for tæt på.

Efter at han er blevet kastereret, er han heldigvis holdt op med at strinte, og han er blevet en hel del roligere, men jeg er bange for, at han ikke helt er klar til et nyt hjem alligevel.

Min den yngste søn er direkte bange for ham, da han angriber ham, når han ser ham.

Jeg har tænkt på at prøve med den ældste søn for at se, om han stadig angriber, når han ser dem, men hvis han gør, ser jeg ikke rigtig andre udveje end aflivning.

Det er så svært, for jeg holder uendelig meget af den kat, og han har betydet meget for mig og mit opdræt. Og jeg tror egentlig bare, at jeg havde brug for at få vendt mine frustrationer.

Allerhelst beholdt jeg ham selv og tog ham ind, men hvis han angriber os, er det en uuholdbar situation.

Oh jeg hader at skulle tage dens slags beslutninger.


Jeg håber på en ordentlig tone ellers slettes opslaget. Det er hårdt nok i forvejen. Tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tidligere avlskat med dårlig attitude.
Kommentér på:
Tidligere avlskat med dårlig attitude.

Annonce