{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Kan I hører forskel på jeres katte? {{forumTopicSubject}}

Hvis I har mere end 1 kat, kan I så hører forskel på dem?

jeg kan godt hører forskel på mine 12. de har jo hver deres stemme. smart når der er nogen som lige mener at de skal tottes. eller hvis der er nogen som er kommet til at blive lukket ude i et rum

hvad med Jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan I hører forskel på jeres katte?
  • #1   18. mar 2019 Kan høre meget tydeligt forskel på mine to smiley

    Trold siger ikke så tit noget, men når han gør er hans stemme meget lysere end Lilla som ofte siger til når hun vil have noget eller bare når jeg siger hende navn smiley Der anden vej, virker Lilla meget interesseret og kan holde focus hvis jeg kigger på hende samtidigt med jeg taler, Trold kan ikke rigtigt holde focus og virker ikke interesseret i den salgs smiley


    profilbillede
  • #2   18. mar 2019 Nej ikke altid. Nogle af dem er der mere forskel på end andre. smiley

  • #3   18. mar 2019 Ja, kender deres mjav, snorken og måden de går på og hopper på. har 8 og hvor den ældste snart fylder 17 og den yngste er lige over ½ år.
    "Man kender sine lus på travet" smiley


  • #4   18. mar 2019 Jeg er også hørehandicappet, så jeg ved ikke, om det har noget at sige også. smiley

  • #5   19. mar 2019 Tidligere kunne jeg sagtens høre forskel, både når de snakker og når de skraber i bakken, og hvem som spiser, men det kniber gevaldigt efterhånden, men jeg er også ret døv efter hånden smiley og der er 91 ugers ventetid til jeg kan få nye apparater, hvis jeg ikke vil rejse langt, og det vil jeg ikke.

  • #6   19. mar 2019 Ja på vores 4 katte er der meget forskel. Vores ene han kat Balou han miaver meget og højt - når man siger noget til han svare han med flere miaver. Dali den anden han kat siger sjældent noget han hummer mere har et lille miav. Lulu Vores mindste hun kat har et meget lille miav, man kan næsten ikke høre det. Nuggi moren har et normalt miav, hun snorker meget. Ja så dem kan man godt høre forskel på. smiley smiley smiley

  • #7   19. mar 2019 Jette, det er uartigt, at der er så lang ventetid. Efter regeringens indgriben, er her 6 måneders ventetid her i kommunen, før var der kun en måned. smiley

  • #8   19. mar 2019 Ja jeg kan halvere tiden, hvis jeg tager til Ålborg eller Viborg, men jeg vil ikke rejse efter det, og er ikke glad for, at rejse alene.
    Men mine nuværende apparater dur da endnu, det er bare min hørelse som er ringere end fir 4 år siden, og det er få afdelinger som tager kompliceret høretab, men der er jo også noget sparet, altså for det offentlige, når der bliver 6 år i mellem, mine apparater koster tæt på 30.000kr og det var de gamle for fire år siden, så de nye koster jo nok mere smiley


  • #9   19. mar 2019 Ja, jeg har 8 katte, og jeg kan faktisk høre forskel på hver og én - det er faktisk ikke noget jeg har tænkt over før nu, men de har meget forskellige stemmer smiley

  • #10   19. mar 2019 jeg har fie og hun snyder mig. for hun "stjæler" de andres lyde..
    så når man tror det er en af hankattene ja så er det Fie

    men sjovt nok så er Fie meget snakkende. hendes mor og bror snakker slet ikke. men Fie har så tager deres andel med sig.
    men det er sjovt at hun tager de andres "lyde"



  • #11   19. mar 2019 Alfred er tydelig at genkende, når han tigger. Så lyder han som hundens pivedyr. smiley

  • #12   19. mar 2019 Mine laver mange forskellige lyde ud fra hvad de ønsker smiley
    Det er til tider ret sjovt, men nogle gange kunne jeg godt ønske at Luna ikke havde så kraftige lunger. Heldigvis piver hun mere end hun miaver normalt - men hvis jeg ikke er opmærksom når hun løber på hjul og jeg er langt væk så får jeg nærmest en sirene af larm. Hun lader mig også vide med speciel lyd hvis der er noget hun er interesseret i eller når der kommer nogle udenfor døren som hun kender. Hun har en meget karakteristisk “protest” lyd, som oftest kommer når jeg har hende på aren og åbner døren for gæster. Det er en meget tydeligt “nej det må vi ikke!” lyd. Hun brugte den også i starten når vi skulle i kattegården, hun var meget overbevist om at det måtte vi altså ikke.
    Akio har specielt mange lyde som han går og siger *hele tiden*
    Jeg kan næsten ikke være i fred for ham og hans enmandsorkester smiley


  • #13   22. mar 2019 Ja da og kende forskel på deres haler når de sniger sig ind på mig smiley

  • #14   22. mar 2019 jeg kan næsten mærke forskel på alle mine når de kommer op til mig i min seng om natten
    der er noge enkelte som ligner hinanden for meget


  • #15   23. mar 2019 Gustav har helt sit eget sprog, han pludrer meget og miaver på mange forskellige måder.
    Han har forskellig lyd når han siger kom efter mig eller vent på mig når vi går tur. Han pludrer begejstret når vi starter en tur og miaver ynkeligt når han ikke vil ind igen.
    Hvis jeg så går ind alligevel og ud igen 1/2 time efter kommer han gående og miaver surt gentagne gange. Han lyder også sur hvis jeg taler i mobil når vi går.
    Og han pjevser surt og kikker på mig hvis det regner som om han tror jeg kan få det til at holde op.
    Og en helt anden lyd når han har haft gemt sig og pludselig kommer løbende frem med tyk hale og krum ryg.
    Synes det er sjovt og har tit tænkt at jeg ville ønske jeg kunne optage lydene og oversætte dem til menneske sprog. smiley


Kommentér på:
Kan I hører forskel på jeres katte?

Annonce