{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.897 visninger | Oprettet:

Så kom regningen.... {{forumTopicSubject}}

På alle vores dyrlægebesøg og den ser ud som følger :

27.10: Sundhedstjek med Mikkel:

- Konsultation: 430
- Indsprøjtning mod øremider: 72,5
- Øredråber (Fucidin): 107,5
IALT: 610kr

1.11: Nynne steriliseres:

- Operation: 758,75
- Narkose: 258
- Materialer: 154,29
- Smertestillende: 129
- Katteregister: 110
- Indsprøjtning mod øremider: 107,5
- Revacc: 75
- Oprensning af ører: 215
IALT: 1807kr

6.11: Mikkel, blærebetændelse osv:

- Foder: 229
- Piller (Baytril): 133,98
- Grus til ny urinprøve: 37,5
- Tjek af første urinprøve: 215
IALT: 615,48

10.11: Opfølgning:
- Begge fik indsprøjtning mod øremider: 145

ALT I ALT: 3177 KR

En af de dyrere omgange...

Godt kæresten har været på job idag til enten dobbelt eller 3-dobbelt timeløn + jeg får ca 9000kr i løn 1.12 (før skat godt nok)

Men puha... Heldigvis var den mindre end jeg havde regnet med...

Hva siger i: Er det rimelige priser i forhold til, hos jeres dyrlæger (ved godt der er lidt mange tal og det måske er lidt uoverskueligt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom regningen....
  • #1   11. nov 2007 Jeg synes det lyder billigt for Nynnes sterilisation. Men ville kvie mig over at skulle betale det, du har betalt i forbindelse med øremider. Vores bedste resultat har været at dryppe med to dråber Frontline i hvert øre - og gentage behandlingen efter 2 uger. Der har intet været siden. Vi var først igennem Fucidinen - og køb af shampoo for at vaske det fedtede af pelsen...... og så kom øremiderne igen.

    Vi får også en større regning om en måneds tid. Der skal de alle vaccineres, Missi skal i narkose og jeg skal så ordne hendes pels. Hjalte skal have ordnet tænder og vi overvejer stadig om han skal øretatoveres i hans lyse ører.


  • #2   11. nov 2007 Ja det bliver også en af de dyrere.... Og ja, det er helt vildt hva vi har givet for det mod øremider... Håber dælme ik de kommer igen da... Men rensningen af Nynnes ører var også en de tilbød mig og så sagde jeg ja uden lige at tænke over det sikkert kostede penge....

  • #4   11. nov 2007 Anne: Det var da lige en del billigere ja smiley


  • #6   11. nov 2007 Håber altså det virker smiley Dælme træls hvis ik det gør... Igår fik vi heldigvis at vide at begge kattes ører var helt fine...

  • #7   11. nov 2007 Det fik vi også at vide, da Bebse var til tjek - og så var den gal igen efter en uges tid. Men nu har du i hvertfald fået nogle gode og næsten gratis råd, hvis det skulle være tilfældet. Man lærer jo hele tiden smiley

    Det er da godtnok noget af en billig dyrlæge du har dig Anne. Hvis det er en god dyrlæge, kunne jeg da ønske mig, at vi ikke boede så langt fra nordjylland. Det burde altså også være meget meget billigt, at få en kat neutraliseret. Det ville forhåbentlig kunne hjælpe til, at en masse "overflods"-killinger blev født.


  • #8   11. nov 2007 May-britt: Jeg skal da i hvert fald lige have holdt øje med dem.. Og jeg takker da for råddene og tager dem bestemt i brug HVIS vi skulle være så uheldige de små kravl kommer igen - håber det ikke

  • #9   11. nov 2007 det var godt nok en dyr omgang for øremide behandling. vi fik engang nogle dråber som vi brugte og det tog ikke lang tid før de var væk, kort tid efter fik en kollegas hun øremider og han fik det sidste jeg havde i flasken og de forsvandt os, tror flasken kostede 75 kr.

  • #10   11. nov 2007 Tror vores dyrlæge har været lidt pengegrisk da han valgte behandling til vores - og han var måske klar over vi ik havde en skid forstand på det...

  • #12   11. nov 2007 noget af en regning smiley hvordan har i fundet tegn på øremider?? smiley bare om det var en ting man skal være obs på:)


  • #13   12. nov 2007 Hej smiley

    Jeg fik både kastreret min hankat, og stireliseret min hun kat, samt brhandlet for blærebetændelse på hun missen, og øre mider på begge, samt vaccineret begge, + et ekstra besøg fordi hun missen haltede, det viste at være en overanstrengelse i misklen, men fik både sprøjte og smertestillende... alt i alt incl. narkose, vaccine og diverse piller smiley 2.800... synes det er meget billigt.... hvis du bor i jylland omkring skive, vil jeg i hvert fald anbefale Roslev dyrelæge.. smiley


  • #14   12. nov 2007 jeg får også en dyr en her i dec. rabies vacc. til lillepigen, alm revac - dissen skal høretestes ( dog ikke i narkose) og chippes, og min lille ny skal tjekkes igennem.

  • #15   12. nov 2007 Nanna: Et typisk tegn på øremider er at din kat er helt sort ned i ørerne og så klør de meget... Vi troede dog bare det var ørevoks, også fordi ingen af mine to kløede sig mere end normalt i ørerne, så vi fandt først ud af det da vi var til sundhedstjek med Mikkel og dyrlægen tjekkede hans ører...

    Birgitte: Vi bor ved Århus smiley


  • #16   13. nov 2007 anne P.

    Da jeg bor i Nordjylland, vil du så ikke lige sende mig en mail, med navnet og adressen på den dyrlæge I har.



  • #17   13. nov 2007 Bare lige en tanke... når I skriver at man kan bruge Frontline til øremider, er det så kun det, eller kan man bruge andre mærker?

Kommentér på:
Så kom regningen....

Annonce