Tror min kat fejler noget... :S {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo mine to dejlige katte som jeg holder meget af... desværre tager Matini ikke ordenligt på, i hvert fald ikke så meget som Morgan...
Kan det være fordi at Morgan bare er mere madglad ind Matini...? For jeg gør hvad jeg kan for at fodre dem seperart, det er selvfølgelig ikke altid det lykkes... Hun får noget oftere ind Morgan Wiskas produkter og andet der er mere snasket, i håbet på at få hende til at tage på... Men det sker bare ikke... Jeg kan stadig mærke hendes riben alt for tydeligt taget i betragtning at hun er 20 uger... :S Nogen der har en ide om hvad der kan være galt...?
Håber og takker på forhånd for jeres hjælp...
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Hun kan også have orm. Virker hun rask? Og ved du hvormeget hun vejer?
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
A/D er et vådfoder du kan købe hos dyrlægen, og det indeholder en masse gode ting og sager, der give katte et lille ekstra skub, så den kan tage på.
Du kan også prøve at købe killingefoder til din kat (den er jo stadig en killing *SS*) men det skal være et lødigt foder (ikke et supermarkedsprodukt), så hjælper du din killing bedre på vej ;-))
jeg tænkte på, om din kat har fået en ormekur? Som regel er de tykke på maven, men de kan godt have orm og være tynde samtidig med.
Håber din kat begynder at tage på ;-))
Tror min kat fejler noget... :S