{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

BT i Dag {{forumTopicSubject}}

BT briger i dag en artikkel om en vis BYB´er som synes h*n har det meget svært...

Jeg kan godt sige jer at jeg nær var faldet om i toget hertil morgen...

BT briger artiklen udfra BYB´erens synes punkt på at h*n ikke gør noget forkert og at det er meget uretfærtigt at der er folk der prøver at få lukket personens Geshæft.....

Jeg kan ikke helt se at BT skulle havde gjodt deres Hjemme arbejde ¨på dette når de kan fremstille personen som et offer... de skriver jo selv i artiklen at kattene bor i utætte og uisolerede løbegårde.....

Og der var især en kommentar jeg hæftede mig ved i artiklen.... Omtalet person synes folk der har deres katte i sengen er Klamme....

Så smut et Bt i nærmeste Kiosk og sig mig hvad i synes....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BT i Dag
  • #1   14. nov 2007 ej- gid der nogle opdrættere der tog til genmæle... kan ikke passe at et sådan kvindemenneske skal forsvares.

• #2   14. nov 2007 Aii det er det jeg mener BT har ikke helt lavet deres Hjemme arbejde på denne artikkel...

Naja

• #3   14. nov 2007 BT har bestemt ikke lavet deres hjemmearbejde på den artikel, men det kommer de til.

• #4   14. nov 2007 Dejligt at hører.. Jeg har igen første Hånds viden og derfor kan/og vil jeg ikke selv kontakte dem...

Naja

• #5   14. nov 2007 klamt med ens kat i sengen ?? er det ikke induviduelt.. jeg elsker når han ligger og putter mig, og vækker mig om morgenen .

folk for bt er jo kun klog til næsetippen!

• #6   14. nov 2007 Nickie.. nu holder du lige engang... for min bedre halvdel er også ansat på Bt men har intet med denne artikkel at gører.. Generalisereing er en grim ting...

Naja

• #7   14. nov 2007 de artikler jeg har læst fra BT er jo lidt noget bøvl ikk .. jeg generallisere af flere årsager ikk kun en.. ..

• #8   14. nov 2007 Øv den journalist der har lavet artiklen har da ikke gjort benarbejdet godt nok, hvis hun bliver fremstillet som offer!

Læser faktisk aldrig BT, men kunne være jeg skulle gøre det i dag, så jeg kan se artiklen.

• #9   14. nov 2007 Nickie... Ja men der er andet en Journalister på BT....;-)

Naja

• #10   14. nov 2007 Naja - Man kan jo godt udtrykke sin utilfredshed med artiklen - faktisk håber jeg at folk vil kontakte BT, og fortælle dem at det er en OM' er. Men nu skal jeg lige have læst artiklen selv, før jeg reagerer alt for voldsomt.

• #11   14. nov 2007 Tror seriøst denne byb'er er psykisk syg på en eller anden måde... den er i hvert fald helt galt med hendes hoved...
    Hun mener jo virkelig at det hun gør er godt og rigtigt, mens alle andre, er dem, der er galt på den...

Jeg har selv fået smidt i hovedet af hende, da hun engang var herinde på KG, at jeg var da både klam og væmmelig, fordi jeg har mine katte indenfor, og at de må færdes i hele huset... :s

Offer...? Det er i hvert fald ikke ligefrem det, jeg vil kalde denne person...

• #12   14. nov 2007 Julie.. Har du læst artiklen...??

Naja

• #13   14. nov 2007 Naja... Nej, det har jeg dog ikke... men kan godt regne ud, hvem det handler om...

Kan man se artiklen på nettet?

• #14   14. nov 2007 Nej den er ikke kommet Online...

Det er mere fordi at jeg er chokeret over hvordan den er skrevet artiklen.... for jeg synes bestemt ikke at de kan udstille personen som offer og stadig skrive at kattene bor i uisolerede løbegårde... Jeg synes ikke det holder helt...

Og så havde de ringet op det en fra "foreningen Katteinfo" som skulle være de onde i dette og prøvet at få dem tilat dumme sig.. men heldigvis kunne personen svare rigtig godt for sig... så det er da super positivt..!!

Jeg synes det er frygteligt at tænke på al den omtale, der kan gå hen og skaffe personen flere killinge købere... Uhhh grum Tanke...

Naja

• #15   14. nov 2007 Mht. BT (og andre sladderblade) har jeg ikke den store tiltro til noget af det de skriver. Efter min mening er deres journalistiske indhold (oftest) dybt useriøst.

Så derfor kommer det da ikke bag på mig at de skriver sådan en gang bræk.

Ikke et ondt ord om din kæreste Naja smiley Han gør sikkert sit arbejde godt.

• #16   14. nov 2007 Kan man ikke købe bt online?

• #17   14. nov 2007 Sabrina... ja ja.. han er jo heller i Journalist.. og skriver derfor ikke artikler... så jeg følte mig ikke truffet der...;-)

Naja

• #18   14. nov 2007 Ja, man skal høre meget før ørene falder af. Åhh GUD hvor er denne BYB'er bare uoplyst. Jeg har engang været med i retten i Randers hvor hun bare grinede af det hele... hvad sker der lige i hovedet på sådan en person. Men jeg glæder mig over, at der er kommet ny landbetjent på de kanter hun kommer fra, og det helle bliver sat i et lidt andet lys. Det er simpelthen så skræmmende det her. Jeg har kun foragt til overs for den journalist der har skrevet den artikkel, og personen den omhandler. Det flør mit hjerte i stykker at tænke på de stakkels katte der nu skal gå vinteren i møde under de forhold. Gid man bare kunne hente dem alle sammen. Og at folk så også var så kloge IKKE at købe kat af sådan en person, for det er jo i bund og grund derfor, at hun kan blive ved!

• #19   14. nov 2007 Jeg har lige læst artiklen,. og jeg sidder og ryster på hovedet af denne BYBer..

Hold da op hvor er det synd for hende - NOOOOOOOOOT

Men jeg er i gang med at skrive til journalisten. Han skal lige oplyses lidt mere...

OG jeg var også i retten den dag i december, hvor H*N fik sin dom - såååå jeg tror der lige falder en lille oplysning om den (dommen altså)....

• #21   14. nov 2007 anne P - en BYBer er en Back Yard Breeder (en baggårdsopdrætter) der avler katte KUN med profit for øje.

Lige netop denne BYBer har kun penge i hovedet, så alt hvad der ikke ligner en race har ingen interesse.
    Hun glemte lige at besøge dyrlægen, da en af hendes katte vare syg - MEGET syg endda.
    Katten døde efterfølgende, og hun blev i 2005 idømt en bøde på 5000,00 kr. og fik rettens ord for, at hun er en dyremishandler...

• #23   14. nov 2007
    Det passer sikkert denne kattehandler udmærket, at h*n fremstilles som offer. Men Gud ved, hvem der hopper på, at det er kattehandleren, der er så stakkels...

Har desværre ikke læst artiklen. Var der billeder af burkattene?
    Jeg har svært ved at tro, at en journalist ved sine fulde fem har haft til hensigt at forsvare, at katte holdes i bure. (Men jeg ved jo heller ikke, om journalisten har været ved sine fulde fem).

• #24   14. nov 2007 Tinka - jeg har mine tvivl om, at journalisten er klog på dyr .....

Men ja - det er sikkert vand på XXX mølle.... lige indtil det strømmer ind med breve til avisen - så kommer der nok lige et par nye ord i avisen..

• #26   14. nov 2007 Marianne - jeg var ikke med til demonstrationen, så jeg kan ikke udtale mig om hvad der (angiveligt) skulle være sket.

jeg har dog mine tvivl, om at nogen moonede. XXX er god til at fortælle historier, så et eller andet sted, så tror jeg at hun lige har fået det med - sådan for spændingens skyld.

jeg ved det som sagt ikke, men...

I øvrigt er der også skide koldt, så hvem ville mon udstille sin popo i det vejr????? *GG*

• #28   14. nov 2007 Nej okay .... Det gavner bestemt ikke sagen..

Jeg troede ellers at det var (endnu) en af XXX små fortællinger ....

• #37   15. nov 2007 Tak for artiklen Marianne!

Jeg græmmes. Hvilken uvidenhed! Sjovt nok er der kun billeder af "store" bure. Alt det usle er der sjovt nok ikke billeder af. Og dyrlæge til kattene HAHAHAHA. Jeg håber virkelig, at der bliver taget til genmæle i avisen, så befolkningen kan se den virkelige side af "dyrevennen". Desværre er hun også begyndt med hunde og heste handel.

• #41   15. nov 2007 Tusind tak til dig marianne, for artiklen...
    Jeg er bare målløs.. At hun har kattene på den måde, viser jo tydeligt hvor fuldstændig ligeglad hun er med dem.. Katte hører ikke til i bure.. Jeg er godt nok forarget over journalistens måde at fremstille hende og situationen på..

Er der en debat igang på bt?

• #42   15. nov 2007 (link fjernet)

• #43   15. nov 2007 Det er vbare super der kommet debat igang...

• #45   15. nov 2007 Hov, kom lige til at se, at i artiklen i BT i går, at der er en afstemning, om man synes det er synd, at kattene skal gå ude hele året... man kan gøre det på www.bt.dk. Måske man skulle gå ind og stemme!

• #46   15. nov 2007 Årh... jeg har nu læst artiklen + siddet og kikket de seneste indlæg igennem fra et andet forum...

Jeg bliver så sur over hendes sprog og holdninger... hun nedgør alle andre og snakker grimt, men kalder DEM barnlige, hvis de giver igen... og hun fisker efter det i den grad...

Overvejer at melde mig ind der, men kommer nok bare til at koge over, og gider ikke at blive kaldt diverse skændsord fra hendes side, ligesom da hun var her på KG...
    Hun er virkelig grov, og når man prøver at fortælle hende, at det hun gør altså ikke lige er ok, så skyde hun en ned med personlige angreb... så som man er en fed møgk****** og det der er værre...

Kan slet ikke snuppe sådan en type som hende, og forstår virkelig godt hvorfor folk vil ha hende lukket ned, når jeg ser de billeder og optagelser af de stakkels katte... og bare hendes udtagelse om at katte indenfor er klamt... hmmm...

Ville såmen gerne med til den næste demonstration, hvis der kommer en...

Kommentér på:
BT i Dag

Annonce