{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

ny killing tisser over alt.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem min lille nye killing tisser ved siden af katte bakken, og andre steder.. jeg har en kat mere, og jeg har to kattebakker. Men nogen gange tisser han og har afføring i kattebakken men det er ikk lige så ofte som han tisser og har affærring ved siden af og andre steder..
Hva skal jeg gøre..
det er to hankatte og de lille er 10 uger og den store er 6 mdr. hva skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny killing tisser over alt..
  • #1   15. nov 2007 Hej :o)
    jaa lidt for tidligt er det... Men kender ikke bagrunden til det, men prøv måske når den har lavet noget og putte det i kattebakken, så den kan lugt det er en kattebakke. Har selv erfaring med at det kan lykkes, så held og lykke...

• #2   15. nov 2007 min har os gjort det, jeg fandt ud af det var fordi han var syg så hvis du ikk har haft den til dyrlæge ville det måske være en ide?? håber det bedste for jer, for ja det er rigtig irriterende...

• #3   15. nov 2007 Hejsa.. Hvor længe har du haft den lille?
    Han er desværre taget for tidlig fra sin mor,- han skulle have været mindst 12 uger!! - det kan give et urenligheds-problem i sig selv... Men han er jo tydeligvis ikke renlig endnu, så du må til at træne.. - var han forresten renlig da du overtog ham?

Skæld ham ikke ud, heller ikke hvis du tager ham i at gøre på gulvet,- skynd dig istedet at sætte ham op i bakken, og ros og kæl med ham, hvis/når han så gør noget i bakken.
    Sæt ham i bakken hver gang han har sovet, og ligeledes hver gang han har spist, og også hvis du ser at han søger, eller skraber på gulvet.. :o)

• #4   16. nov 2007 Hejsa

Vi træner vores killinger i at gå på bakken. Det gør vi ved, at give dem et indgrænset område (kravlegård), hvor de kan føle sig trygge. Når de har spist sætter vi dem på bakken, tørre dem bag i så de tisser/gør stort. Hvis den lille killings område er for stort kan det være svært for den at finde sin mad, sovested samt tisse bakke. Efter en uge på den måde er de renlige. Herefter udvider vi området ect.
    Held og lykke.
    anna

Kommentér på:
ny killing tisser over alt..

Annonce