Killing tisser i sengen om morgenen {{forumTopicSubject}}
Hej Alle herinde.
Jeg er HELT ny på denne side men har læst en masse debater og bøger osv. om vores lille nye familiemedlem..
Kort historie:
Min kæreste og jeg har netop fået os en lille dejlig kattekilling i vores lejlighed på 60 m2.
Vi fik den fra et nærtliggende dyrehospital som havde fået en ca. 8 uger gammel killing ind hvor moderen var død. Vi faldt selvfølgelig for den, og jeg var lidt skeptisk i starten med den var så ung, men samtidig syntes jeg også det var syndt hvis den skulle miste livet pga. det. Derfor tog vi den ind. Den sidste uge vi nu har haft den har vi desværre oplevet et par gange at den om morgenen er god til at tisse i sengen. Normalt bruger den kattebakke om dagen og der er intet problem. Vi har sørget for at rense bakken 2 gange om dagen og den har masser af legetøj, kradsetræ osv.
Har i kære katteejere et forslag til hvordan jeg kan komme problemet til livs inden det bliver en dårlig vane?
sep 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
hvis ikke ville det helt sikkert være en ide at vænde den til det.
det ville nok også være en god ide at sætte en alam til om natten så i kan hjælpe den med at komme på bakken midt om natten og så igen om morgnen.
jeg ved det ikke er sjovt at skulle op midt om natten, men helre det end en våd tis dyne hver dag...
det gjorde jeg da jeg fik min kat, han var nu voksen, men holdte sig og gik og miavede til han blev sat på bakken, det tog kun en uge så klarede han det af sig selv og min nattesøvn kom igen (lige pånær når han stadigvæk tro vi skal lege om natten....)
og ja som sagt ha mere end en bakke.
men se på det sådan, din kat er din baby, og dit liv ændrede sig fra den dag du fik missen, nu bliver du til tider nød til at tilsidesætte dine behov og opfyldes missens behov....
jeg håber du snart slipper for den våde plet....
sep 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Killing tisser i sengen om morgenen