{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.657 visninger | Oprettet:

Killing tisser i søvne {{forumTopicSubject}}

Vi har en lille misser i pleje på godt 8 uger, som er begyndt at tisse i søvne. Det har ellers aldrig været et problem for hende at vågne og løbe ud at tisse i bakken og hun har blev renlig godt 3-4 dage efter vi modtog hende i en alder af ca. 3 uger. Vores to egne katte og killingen er alle blevet testet for to dage siden, da de indgik i en undersøgelse, så det er ikke sygdomsbetinget.

Hvad kan man gøre, hun elsker at hygge, men det er surt at skulle skifte tøj flere gange dagligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing tisser i søvne
  • #2   22. sep 2011 Den er færdig med modermælkserstatning og det er om dagen der sker (måske også om natten, men det kan ikke ses eller lugtes næste dag)

  • #3   22. sep 2011 Hvis den ikke har gjort det før og først er begyndt nu, tror jeg ikke, det har at gøre med, hvad den drikker og spiser - snarere noget sygdomsbetinget, så selv om de er checket for nylig, ville jeg vende det med dyrlægen.

    Er du forresten helt sikker på, det er urin?
    Jeg havde engang en killing med samme problem, og det var ikke urin, men vand fra tarmen, og det lugtede ikke.


  • #5   22. sep 2011 Jeg er ikke 100% sikker på det er urin, så jeg vil lige prøve at snuse lidt grundigere til det næste gang det sker. Da din havde vand fra tarmen, hvad skyldtes det da?

  • #6   22. sep 2011 Tarmbetændelse!
    Se efter, om pelsen ved numsepartiet virker klistret eller fedtet.


Kommentér på:
Killing tisser i søvne

Annonce