{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

Killing tisser i sengen.. {{forumTopicSubject}}

For knap en uge siden fik vi en lille kattekilling, Freja. Den er rigtig sød og kælen og bruger også bakken..

Men om aftenen lige inden vi skal i seng, typisk mens vi sidder og ser fjernsyn, går den ind og skider og tisser i sengen.. I går tissede den på min dyne, mens jeg lå under den..

Er der nogen der har en god forklaring på hvorfor den gør det? Og gode råd til hvordan jeg får den til at holde op...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing tisser i sengen..
  • #2   13. jul 2011 luk døren ind til soveværelset,kan også værre hun ikke sys hun får nok opmærksomhed af dig hvis det er på din dyne hver gang ?? har nemlig oplevete min ene hund gjorde sådan ved min kærestes dyne og det vidste sig sat værre problemet

  • #3   13. jul 2011 Susanne S.: Sætter hende på bakken om aftenen inden jeg går i seng og også hvis jeg opdager at hun er ved at sætte sig for at tisse.. Det er ved at være træls at skulle vaske dyne og sengetøj hver dag..

    Søs og Peter.: Kan ikke lukke døren til soveværelset, da hendes bakke står i det tilstødende toilet.. Hun får masser af opmærksomhed, da hun faktisk får lov til at sove i sengen og kun er lukket inde i et rum, når jeg ikke er hjemme.


Kommentér på:
Killing tisser i sengen..

Annonce