{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

katte på 2 år vil bestemme det hele {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået en mail fra hende hvor jeg fik Kida fra
hun har to af Kidas søstre (samme kuld)
både min og de to søstre er steliseret

men både min Kida og de to søstre er meget (læs MEGA MEGET) fremme i skoene.
de vil bestemme det hele
de vil bestemme over de andre katte
de vil være FØRST og det er dem man snakker med først. de er dem man SKAL lege med først
og kommer de andre katte imellem os og dullerne ja så sidder der 8 negle i hovedet på de andre

jeg har aldrig før haft en kat med så stor personlighed som Kida
og syntes da det sjovt at de tre piger er så ens i deres personlighed
es
er da så glad for at jeg nøjes med at tage en killing....

men er det normalt at en 2 års hunkat er SÅ fremme i skoene?

det skal siges at alle 3 tøser er ret små i det. de er meget fine. sådan en som Kida vejer bare 3.4 kg. Men de går gerne i flæske på katte som er dobbelt så store - både hun og hankatte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte på 2 år vil bestemme det hele
  • #1   8. apr 2019 Det er den type katte, jeg bevidst fravælger, når jeg vælger ny kat til flokken. En madamme kan ødelægge hele harmonien i en gruppe katte. smiley

    Sind er jo langt hen af vejen arveligt. Jeg håber ikke, at den kat stadig bliver avlet på. smiley


  • #2   8. apr 2019 Kida er en meget smuk mis Anja og det lader jo til, det fungerer fornuftigt, at have hende i din flok. Jeg har kun en kat Ragdoll Trine. Jeg kunne godt tænke mig, at hun var lidt mere fremme i skoene. Hun er grundlæggende gumpetung og temmelig doven. De seneste måneder har hun fået den ide, at hun kun vil drikke vand tilsat vådfoderet og hun vil kun spise sheeba med kalkun og kalv som vådfoder, så hun er ikke nem.

  • #3   8. apr 2019 heldigvis kan ingen af mine noget som helst smiley
    Kida blev faktisk ret hurtigt steriliceret fordi jeg havde Kalle på det tidspunkt, som ikke var neu. han var kun kemisk kasteraret, så min dyrlæge ville være på den sikre side.

    og Kidas mor blev steriliceret da killingerne var 8 uger da hun var blevet gravid igen
    sidste sommer blev hun så desværre kørt ned
    Og Kidas søstre er også steriliceret, så der kommer ikke flere af de vilde damer

    normalt har vi hellere ikke for mange hunkatte. pt har vi 4 i alderen fra 1 til 15 år og det er nok damer her i huset smiley
    jeg er glad for Kida. men kan da også blive sur på hende når hun bliver ved med at rulle Fie. det er så bare fordi det er sjovt i perioder. for de kan godt finde ud af at lege sammen.

    Men Kida har det virkelig som om at hele verden skal dreje sig om hende. hun skal leges med når hun vil - morgen, middag, aften ja selv midt om natten smiley

    det sjove er at Kalle og Kida jo bare er bedste venner. Kalle er normalt en lidt sur kat som gerne vil have tingene på en bestemt måde.
    men når Kida er der ja så må Kida alt for Kalle. Han kan ikke drømme om at sætte hende på plads. nej for det er hans lille baby smiley



Kommentér på:
katte på 2 år vil bestemme det hele

Annonce