{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva siger jeres katte til et bad?
  • #1   16. nov 2007 Wow hvor hun bare hygger sig.. smiley Imponerende..

Putti har lært det.. Hun sidder pænt mens jeg skyller og sæber ind.. Men jeg siger dig.. Jeg var ikke lige forberedt da jeg tog Johnson i bad.. Han lugtede ikke ret godt, og jeg tænkte "Nååh men jeg smutter da bare lige i bad med ham så".. Ja tak skæbne.. *GGG* jeg havde glemt alt om katte som ikke synes at bad er det fedeste.. Så han sprang bare rundt.. smiley

• #2   16. nov 2007 Lena: hvordan har du vænnet Nynne til at komme i bad?

Jeg havde en kat engang han lå ALTID i vores håndvask på toilettet når han var tørstig.. Og hvis han ik gad at flytte sig for at man ku tænde for vandet så..Jah så tændte jeg bare.. Det sagde han heller ik noget til..han kiggede dog lidt dumt på mig og rejste sig for at drikke vand af hanen smiley

• #3   16. nov 2007 Lil'pigen: Vi gjorde bare det, at min kæreste har holdt hende på armen de første par gange, idag tog vi så chancen og lod hende styre det selv - og jeg skal love for hun nød det....

• #4   16. nov 2007 hehe dejligt.. min er altid på badeværelset når jeg skal i bad.. måske jeg sku prøve hehe

• #5   16. nov 2007 Min søsters hun kat, bliver mega arrig, hun både bider og river /:
    Min blev lidt bange første gang, men han har lært at det ikke er farligt (:
    Han bliver altid badet i vores badekar, for lidt tid siden satte jeg ham ned i badekaret for sjovt, han hoppede ikke op igen, før der var gået ½ time. Hovsa..
    Katten troede den skulle i bad :b

• #6   16. nov 2007 Vi har sådan et massagehoved, og det kører vi helt ned på deres pels og masserer dem lidt... De nyder det... Er selvfølgelig ik helt så smart til langhårskatte smiley

• #7   16. nov 2007 Puha - skal vi kalde det et maridt?

Mika forsvandt i mange timer under sofaen efter hans første bad (men det var altså virkelig veltrængt) og man kunne virkelig høre hvor ulykkelig han var.

men sødt var det nu.

Kommentér på:
Hva siger jeres katte til et bad?

Annonce