1.137 visninger
|
Oprettet:
Hva siger jeres katte til et bad? {{forumTopicSubject}}
Nynne ELSKER det... Bare kig det sidste billede i hendes profil - har aldrig set en kat nyde et brusebad så meget, aldrig...
Hva siger i ?
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Putti har lært det.. Hun sidder pænt mens jeg skyller og sæber ind.. Men jeg siger dig.. Jeg var ikke lige forberedt da jeg tog Johnson i bad.. Han lugtede ikke ret godt, og jeg tænkte "Nååh men jeg smutter da bare lige i bad med ham så".. Ja tak skæbne.. *GGG* jeg havde glemt alt om katte som ikke synes at bad er det fedeste.. Så han sprang bare rundt..
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
Jeg havde en kat engang han lå ALTID i vores håndvask på toilettet når han var tørstig.. Og hvis han ik gad at flytte sig for at man ku tænde for vandet så..Jah så tændte jeg bare.. Det sagde han heller ik noget til..han kiggede dog lidt dumt på mig og rejste sig for at drikke vand af hanen
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 957
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 96
Min blev lidt bange første gang, men han har lært at det ikke er farligt (:
Han bliver altid badet i vores badekar, for lidt tid siden satte jeg ham ned i badekaret for sjovt, han hoppede ikke op igen, før der var gået ½ time. Hovsa..
Katten troede den skulle i bad :b
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Mika forsvandt i mange timer under sofaen efter hans første bad (men det var altså virkelig veltrængt) og man kunne virkelig høre hvor ulykkelig han var.
men sødt var det nu.
Hva siger jeres katte til et bad?