{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

KatteHjem .. {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om i kender nogle kattehjem, eller nogen som har købt deres katte gennem et kattehjem?
Min mors kat, Pelle er fra Falsters Kattehjem, som hende og mig kommer hos en gang om ugen .. Der er simpelthen bar SÅ mange søde katte . Jeg elsker simpelthen at sidde og kæle med de forskellige, de jo bar så bedårende alle sammen .. Når jeg skal have min næste kat, skal det klart være fra et kattehjem ..
- Så ved man jo også man gør noget godt, ved at gi katten et bedre sted at bo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KatteHjem ..
  • #1   18. nov 2007 Jeg har købt min Freja gennem Inges kattehjem, og det syntes jeg at jeg har fået en god oplevelse ud af. Hun havde lidt problemer med maven det første stykke tid, men hvem ved også hvad hun har været ude for osv. Hun er en smadder sød og dejlig kat, men man skal give sig tid til at snakke med hende for hun er lidt menneskesky. Men det håber jeg da at jeg kan få vendt om på. Men alt i alt sys jeg det var en god oplevelse ( eller hva man nu sir). Jeg er tilfreds og som du selv skriver så gør man jo en god gerning og så får du noget for dine penge mht. rabat på vaccination, neutralisering osv.

  • #2   18. nov 2007 Jeg har arbejdet på et af landets kattehjem og mente at DET var drømmejobbet , at hjælpe alle de dejlige katte , desværre syntes jeg meget hurtigt at dem der havde det , fik vist hvor lidt de havde til overs for kattene , for dem drejede det sig kun om pengene og jeg måtte stoppe , for syntes ikke jeg magtede den kamp med ledelsen og de få timer kattene havde kontakt med os mennesker , mit hjerte græd for kattene .
    Det ene år manglede der pensionspladser , vups så havde "vi" udviet med 20 pladser , ja flot , de satte bare 20 bure mere ind , hvor de andre pensionskatte var ........

    JEG SYNTES DET ER RIGTIGT GODT MED KATTEHJEM , MEN IKKE ALLE ER LIGE GODE !

    Der var også et oplæg for nyligt "Køb 1 kat og ta 2 med hjem , den anden er gratis" DET SYNTES JEG ER RET SØRGELIGT .


  • #3   18. nov 2007 Mikkel mus er fra et kattehjem smiley
    inges kattehjem..
    og han er noget af det dejligeste jeg kender smiley


  • #4   18. nov 2007 luna og amanda er fra ingeskattehjem
    gå ud op tjek dt kattehjem du overvejer at finde din kat hos.
    der hvor vi fandt vores virkede det som om det handle om at komme af med alle kattene hurtig muligt... vi blev ikke rigtig spurgt ind til om hvad der passede til os...
    og begge to var syge og det sage kattehjemmet de ikke var...
    men de 30 første dage er det gratis at gå til dyrlæge med dem hos dem..
    men tjek nogle kattehjem ud, de er forskellige


  • #5   18. nov 2007 Luna og amanda trives rigtig godt..

  • #6   18. nov 2007 Min er også fra et kattehjem.. Og kan ik forstille mig en bedre kat.. smiley

  • #7   18. nov 2007 * Heidi * - nej jeg gir dig ret i, ikke alle steder er lige gode .. Men Falsters Kattehjem, som hende Gitte ejer, er i hvertfald godt .. Hun er virkelig et dejligt menneske, og hun sørger for kattene har det godt smiley og det bare så rart når man ser hvor godt de får det, efter hun får dem ind ..
    - Men det lyder da som om der er flere end mig & min mor der har haft gode oplevelser med det .. smiley


  • #8   18. nov 2007 Man kan få pragtfulde katte fra kattehjem og dyreinternater! Jeg har besøgt rigtig mange internatskatte i deres nye hjem, og sjovt nok har folk så godt som altid fået den helt perfekte kat. Mine egne er også fra internat, og sandelig om de ikke er de allerdejligste katte i hele verden smiley

  • #9   18. nov 2007 Vores Mikkel er fra internat, han er også super dejlig (han er i øvrigt en af de mange katte som, Tinka har besøgt), han har det også super fint, måske lidt sky i forhold til Nynne (som er fra en privat - eller også er hun meget åben)... Men han er en rigtig "mors mis" smiley

Kommentér på:
KatteHjem ..

Annonce