{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Kattehjem.?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg håber i vil læse dette uden at dømme mig, for det er en rigtigt svær beslutning jeg har taget.
Min kat Misling trives ikke hos mig, så har besluttet jeg vil prøve at finde ham et nyt hjem, og det har ikke givet pote at prøve at oprette annoncer på nettet. Så derfor ville jeg høre om i kender noget til de forskellige kattehjem, og om i kan anbefale et?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattehjem.?!
  • #1   21. okt 2009 det er svært at finde nye hjem til katte... jeg har en mco jeg skal af med men det er hellere ikke nemt...

  • #2   21. okt 2009 Han er ganske gratis jeg ønsker bare han får et godt hjem, og ønsker på ingen måde han skal aflives fordi han ikke trives hos mig, men synes også det er synd for ham han skal være hos mig når han ikke trives

  • #3   21. okt 2009 Stine M : Falsters Kattehjem .. De skal godt nok have penge for at tage imod ham, men de er altså RIGTIG søde, og de finder kun de bedste hjem smiley
    Kan se du bor på sydsjælland, så det er helt klart dem jeg vil anbefale ..


  • #4   21. okt 2009 Frk. Nat: Jeg har set udsendelser derfra og overvejer at ringe dertil og høre dem ad om de kan modtage ham, men han er lige pt i behandling for dårlig mave, så den skal naturlig være færdig inden jeg kan aflevere ham dernede. Han er sund og rask, har lige brugt omkring 3000kr på at gøre ham rask, først havde han et grimt sår på poten, og så nu pga maven. De har tjekket hans afføring, og de sagde der var colibakterier i hans afføring det var derfor han havde tynd mave.
    Men er lidt bange for de ikke vil tage imod ham nu hvor han har haft de skavanker her på det sidste, men han har jo været til dyrlægen, og gør alt der står i min magt for at gøre ham rask.
    Beklager den lange besked, men er oprevet over at skulle af med ham, og samtidig også nervøs for det ikke kan lade sig gøre og han skal aflives:-S


  • #5   21. okt 2009 hvis han bare er rask når de får ham tror jeg ikke det er noget problem .. smiley
    Men vil i hvertfald gerne høre en opdatering når du finder ud af hvad der skal ske.


  • #6   21. okt 2009 (link fjernet)

    du kunne måske prøve her....


  • #7   21. okt 2009 tak for alle jeres venlige ord og gode råd håber jeg kan finde ham et hjem hvor han trives, for han er jo min lille dreng, og selvom han tit er sur på mig elsker jeg ham jo alligevel

Kommentér på:
Kattehjem.?!

Annonce