{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Whiskas Mmmm Fisk.. {{forumTopicSubject}}

Nuu ved jeg udmærket at Whiskas ikke er det bedste foder.. Men mine katte har en vane ned at få våd mad inden jeg tager på arbejder og når jeg kommer hjem, og de vil IKKE have det alm vådmad.
De får Sheba Luksus Fillets. Jeg ved så at de også gerne vil have Whiskas' Mmmm Fisk.. Er det ligeså dårlig mad? Eller hvad er jeres meninger?
Det er mest bare for at de får lidt - Ikke ment som rigtig foder.. Bare en slags "godbid" smiley
Det skal siges at de alligevel deler såhn en portionspose - Så de vil aldrig få særlig meget af det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas Mmmm Fisk..
  • #1   18. nov 2007 Mine for kvalitets tørfoder (royal canin) og så får de også lidt dåsemad /vådfoder ved siden af 1-2 gange i ugen. Hvor de deler sådan en på 100 gram, så det er 50 gram til hver smiley
    Kan ikke se noget problem i det, så længe de ikke lever af det smiley

• #2   18. nov 2007 Det er super smiley
    Så har I samme holdning som mig..
    Jeg har lige været på Zooplus og bestille den sele, tak Lis ;), og noget mad og det Whiskas..
    Jeg ved de er vilde med det *S* Men sjovt nok vil de ikke have Mmmm Kød.. Der er nok forskel smiley
    De er ekstremt kræsne.

Tørfoder får de også Royal Canin Kitten 34 og Royal Canin Indoor 35 Long Hair.
    Så de burde være dækket kun med det smiley
    Det andet er bare hygge mad, ligesom vi spiser slik smiley

• #3   18. nov 2007 Lige præcis Karina.. Lige som mine får lidt torskerovn, rejer, tun osv. en gang imellem smiley

• #4   18. nov 2007 Jeg mener heller ikke, at der sker noget ved at give dem lidt af de forskellige ting som en lille lækkerbidsken. Vi giver selv vores lidt af det fra dyrlægen, men det er så fordi der fulgte 50 dåser med, da vi fik Rufus. Når det slipper op, så har jeg ingen skrubler med at købe det fra Aldi, men ville aldrig vælge Whiskas. De får jo kun en smule af dåsemaden og ellers kvalitetstørkost.

• #5   18. nov 2007 hvad er det som er galt med Whiskas?

• #7   18. nov 2007 Karina - jeg har lige skrevet Whiskas i søgefeltet og der kom en hel del emner frem, hvor Whiskas er nævnt..

God læsning smiley

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messages-search.asp?postpw=35599917&searchstr=whiskas&For_ID=&sorting=Messages.Msg_ID+DESC&Submit=%A0%A0S%D8G%A0%A0&submitted=yes

• #8   18. nov 2007 * ^ ~ Go gamle fru Olsen ~ ^ * . takker nu har jeg læst lidt af det og blev en lille smugle klog men kan ikke se om det er tørkost eller vådfoder der er snakke om eller om det er begge dele

• #9   18. nov 2007 jeg køber for det meste hills våd foder men det er udelukkende fordi mine katte ikke gider alt det der bider i sovs halløj og hills er så blændet/hakket som postej så det vil de meget hellere ha.

• #11   18. nov 2007 Altså whiskas er ikke det bedste for kattene, ihvertfald ikke deres tørfoder, men ved ikke hvad deres vådfoder indeholder... Generalt har de ikke brug for vådfoder, for det er bare en meget dyr måde at give vand på.. For i de fleste tilfælde indeholder det 80% vand... Men de kan jo godt li det som en afveksling... Mine de to små får det der hedder dyrelægens killingefoder i pate, og det er de helt vilde med, men det er os ganske lidt de får af det, en skefuld om dagen også er de glade...

• #17   19. nov 2007 Jeg giver min kat foder fra dyrelægen med ekstre fedt og som godbid får hun bare lidt våd fodder fra superbrugsens den billige, hun er ligeglad med hvad det er og det er jo heller ikke det hun lever af! Det er jo bare ind i mellem!

• #18   19. nov 2007 hej
    Mine katte er helt vilde med whiskas, får det om morgen. men ellers får det kvalitetsfoder fra chois.

Jeanette

• #21   19. nov 2007 hej
    Det er meget underligt når man læser denne tråd, for og imod whiskas. hvis man læser i varedeklartionen, så er der animalsk biprodukter i, men det er der også i de dyre dåser man kan købe ved en dyrehandler.
    Så hvad der er godt eller ikke godt, er et godt spørgsmål.
    Mine maine coon får whiskas en gang om morgen og ellers tørfoder fra choise.

Kommentér på:
Whiskas Mmmm Fisk..

Annonce