{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man se forskel?
  • #1   18. nov 2007 Hunkatte er som regel lidt mindre i størrelse, har et spidsere hoved og har mindre poter.

• #2   18. nov 2007 ja ved at se dem bag fra kan du se det.. skal du vide hvordan du kan se det?

• #3   18. nov 2007 Ja jeg synes nu godt at man kan se det.. Jeg har selv to hanner og en hun, og jeg synes at hun er mere fin idet, og hannere kan godt virke lidt mere grove idet...

• #5   18. nov 2007 Altså ud over at kigge dem i bagdelen, så er det altså ikke altid man kan se forskel..

Tror ikke der har været en eneste hos mig der ville skyde Cassi til at være en hunkat.. Alle sige ham/han om hende hele tiden.. hehe.. Endda også selv de fleste godt ved jeg ingen hankatte har.. hehe.. Ud over de killinger jeg har lige nu i hvert fald.. smiley

• #6   19. nov 2007 •((¯`angelce´¯))•

LOL.

Hvad så hvis han er neutraliseret?

• #7   19. nov 2007 tror ikk der er forskel som sådan her er et link hvis folk vil vide hva jeg går efter..

http://pawpeds.com/pawacademy/beginnerscorner/breedingalitter/kittens_dk.html

• #8   19. nov 2007 LOL.
    Nå sådan!

Jeg troede du mente, ja hvad skal vi kalde dem................
    .............der er to! :0) men er de egentlig synlige hos hankatte og er det ikke dem man fjerner ved neutralisering?

Er altså vant til hunde, kan du nok læse! Der er "det" i det mindste ret synligt!!!!

Har vist gjort mig selv nok til grin for i aften/nat!

• #9   19. nov 2007 tror ikk det ændre afstenden mellem hulerne.. men kan jeg ikk sige da jeg aldrig har set en kastrat bagfra..

• #10   19. nov 2007 Nå jeg slipper ikke med at gøre mig til grin. :0)

Det jeg ikke ved er om hankatte har synlige testikler. Har nemlig aldrig set en der ikke var neutraliseret!

• #11   19. nov 2007 der skulle stå "mere til grin!".

Hvor vil jeg ønske at jeg kunne slette de her indlæg bagefter! :0)

• #12   19. nov 2007 Tak Natascha.

Hvad så når de bliver neutraliseret?

• #13   19. nov 2007 Mai T Så skal du bare forstille dig der ikk er de to boller bagi.. de bliver fjernet helt... Tror bare de ligner en damemis bagfra når de ikke er der.. har ikke lige noteret den store forskel der... går ikke lige og tjekker rumper på mine katte *LOL*

• #14   19. nov 2007 SmileyGadget .

Det var netop det der forvirrede mig. Jeg har nemlig kun set kastrater og altså aldrig set en "veludrustet hankat"... så at sige! :0)

• #15   19. nov 2007 Ooooh.. sorry... mig der ikke helt læste hvad stod..
    En veludrustet kat.. jamen det ligner faktisk en lille numse *gg*... Men er bare to behårede boller.

Var træt i morges, var lige kommet hjem fra job så jeg har en lovlig undskyldning for ikke at læse hvad der står men bare lsæe hvad jeg tror der står *gg*

• #16   19. nov 2007 SmileyGadget .

Du læste såmænd rigtig nok, men "Hvad så når de bliver neutraliseret?" henviser til et indlæg længere oppe med hvordan man så ser forskel på kønnene, altså medmindre man nærstudere!

• #17   19. nov 2007 ææh...
    fisk..
    jeg kunne selvfølgelig stille gizmo og tessa op så jeg kunne sammenligne de to... men jeg gider ikke lige nu *GG*

• #18   19. nov 2007 Smileygadget.

Åh - hvorfor ikk? *G*

Om jeg så fik stukket rumperne helt op i hovedet, kan jeg ikke, om det så gjaldt en 1 million kr., se forskel på en han og hun. Det virker ellers nemt nok på de billeder angelce har lagt ind. Men "live" - no can do!

Jeg bilder mig ind, at jeg kan se det på deres ansigter, men det er garanteret indbildning!

• #19   19. nov 2007 Mai T
    Jeg er uvenner med dem, de er nogle rigtige bøller stak ud af vinduet de selv åbnede i morges mens jeg var i bad, Tessa fik jeg ind med det samme, men Gizmo mit hjertebarn var bare pist væk.. kaldte og kaldte i ½ time, satte mig så ind og så fjernsyn og kaldte indimellem.. ca et kvarter senere så kan jeg se på Tessa han er kommet tilbage for hun farer ind fra kattegården og ind til vinduet i soveværelset og rigtigt nok så var Gizmo kommet hjem igen puuuha og da jeg så tog ham op så brændte jeg mig på en brændnæld der sad fast i hans pels.. grrr.. Ej knuselsker mine katte og var kun glad for han kom hjem igen... men man er altså lidt oversensibel når man kommer hjem fra nat og bare gerne vil sove... Men de fik lidt guf og en kæmpe krammer og nus og kys og knus og klem *GG*
    Så jeg er godt træt på grund deres udflugt da jeg ikk har fået nok søvn.. stakkels mig..
    Men kunne være jeg skulle stille dem på rad og række så jeg kunne inspicere deres forskelle *GGG*

• #20   19. nov 2007 LOL.

Åh det kære små. Til glæde og bekymring!

Det lyder som om du trænger mere til at I hygger, end studerer numser! :0)

• #21   19. nov 2007 Ja, det bliver det bestemt også til, har lige gennemredt gizmo for småkviste grene og slige, er dælme glad for jeg ikke har udekatte med det der kan være i hans pels *lol*
    Men tror faktisk at fremover.. så vil jeg ikke kunne lade være med at studere numser pga dit spørgsmål.. sidder også og undre mig nu *LOL*

• #22   19. nov 2007 ROFL.

Stakkels katte, der møder dig!

• #23   19. nov 2007 Aha...
    jeg har løst mysteriet, efter at have gloet mine katte i røven *thumbs up*
    Under numse hullet sidder der stadig en svag antydning af Gizmos "vedhæng" mens der ved hunkatten intet sidder overhovedet...
    Føler mig altså ikke helt normal når jeg står og hiver op i halen på katten mens jeg fjerner alt håret rundt om..
    har så ikke taget et billede af det, så meget vil jeg heller ikke krænke dem *ROFL*

• #24   19. nov 2007 Tale er sølv - tavshed er guld! Jeg vælger at tie!!!!!!

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

• #25   19. nov 2007 tak, mange tak *LÅÅÅÅL*

Kommentér på:
Kan man se forskel?

Annonce