2.697 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Hvornår kan man se løbetiden.? Hvornår kan man se løbetiden.?
at hunkatten er i løb?
Jeg er meget i tvivl, for her de sidste 2 dage er trille gået helt amok, mormalt vil hun gerne kæles men man skal selv hente hende og nu kan man ikke være i fred for hende..
Men hvornår kan man se at hun er i løb?
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Inden putti blev steriliseret, tænkte jeg nogengange hvis hun miavede en del, at hun nok var i løb... Men da hun så endelig kom det, var jeg på ingen måde i tvivl.. Hun skreg og skreg og skreg, knap nok hverken spiste eller sov.. Jeg vil råde dig meget til at neutralisere hende.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 75
Jeg tør ikke neutralisere hende for hun kan ikke tåle narkose, hun va ved at dø for mig sidst hun fik det..
jan 2007
Men er der ikke andre muligheder for neutralisering?
altså udover narkose..?
sep 2007
jan 2007
sep 2007
jan 2007
Det er en svær situation for dig..
Men så er du nødt til at give hende p-piller til evig tid, og der er mange bivirkninger, og ved længere tids brug, risikerer hun at få kræft.. Jeg ved ikke helt hvad du kan gøre, men jeg tror at jeg vil råde dig til at neutralisere hende.
sep 2007
Så kan det jo næsten være lige meget.. eller?
jan 2007
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
En af brugerne herinde (hun er veterinærsygeplejerske)fortale om narkose og anden bedøvelse i en tråd om neutralisation her for 2-3 uger siden. Så jeg vil da tro, at katten kan blive neutraliseret under en anden form for bedøvelse.... Forhør dig hos andre dyrlæger.
Det dur ikke at en kat igen og igen og igen kommer i løbetid, det er bestemt heller ikke sundt! Så er der p-piller, men det kan jeg ikke anbefale pga. rsisko for kræft - har desværre selv haft dårlige erfaringer med hunkatte og p-piller
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
Det er desværre ikke på alle katte at løbe tiden kan spores. Vi har fx. en hunkat...som vi nu har lært at tolke....hun bliver blot en smule mere kælen...ingen mijaven, ingen rullen - ingen stritten med numsen.
Da hun skulle parres satte jeg hende ud i løbegården til hanmissen...det tog ham under 1 min. at hoppe på hende...selve parríngsagtet to ca. 1 min og så var det overstået....
Damen ville absolut ikke parres igen...og hvæste af ham resten af dagen. Vi tog hende ind igen da det endte i slagsmål.
Hun fik 4 killinger...desværre døde 2 af dem i fødselsgangen.
Så mere skal der ikke til.
Ang. narkosen...så findes der flere forskellige skalgs og dyrelægerne udfører det også på forskellig vis...der er også forskel på hvor meget overvågning der er efter operationen ect.
Ha en god aften
anna
Hvornår kan man se løbetiden.?