{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvæser af mig :(
  • #1   23. nov 2007 haha, har jeg skam prøvet , og han bliver sur og går hvæsende væk fra mig.. det jo ikk rart din lille putte trold står og hvæser af ham fordi du ikke vil have ham til at æde alle dien vatpinde -.-

• #2   23. nov 2007 det sjovt, min kat stjæler også mine vatpinde.. haha nu ved jeg da at min kat er normal... hahaha!!!

• #3   23. nov 2007 Hvad med at sætte vatpindene ind i et skab? Hvis de ikke kan komme til dem, kan de ikke stjæle dem. Er det ikke det vi gør med små børn? I stedet for at skælde dem ud når de gør ting igen og igen, når vi ved de ikke forstår hvad vi siger alligevel, så stiller vi tingene op i en højde hvor de ikke kan nå dem.
    smiley

• #4   23. nov 2007 Ja,sæt vatpindene væk og ellers ignorer ham...
    Der er ikke nogen grund til at gøre et stort nummer ud af det...

• #5   23. nov 2007 Tja gør jo ikke det store nummer ud af det, og de står allerede i et skab så har ingen ide om hvor han får dem fra, og når jeg så tatger dem fra ham hvæser han somom.. " du vover lige på at tage dem". Jeg skælder ham jo ikke ud smiley

• #6   23. nov 2007 HæHæ jeg har osse en der er glad for vatpinde, men jeg gør det at jeg tager et sugerør, køre det hen over gulvet og fanger hans opmærksomhed og smider det til ham oh jeg kan så tag min vatpind igen uden hvæs, det kan du da prøve...

Kommentér på:
hvæser af mig :(

Annonce