{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Kan en kat strinte.... {{forumTopicSubject}}

....Når den er blevet "SNIP SNIPPET" !??
Jeg spørger..fordi Fritz er kommet af med klokkeværket...men han går ski og strinter indenfor... det troede jeg ikke de kunne?
er der nogen med gode råd til at aflive hans uvane han der har fået vil jeg være dybt taknemmelig*S*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan en kat strinte....
  • #1   23. nov 2007 Zoe; nej det gjorde han ikke.... og er først startet på det her i efteråret.... og han fik foretaget snippet da han var lidt over 1 år gammel*SS*

• #2   23. nov 2007 ...det var da godt nok træls de kan det!! grrrr...

• #3   23. nov 2007 Zoe: nøøø ik hva jeg lige kan komme i tanke om... men vil da prøve feliway..... er det i dyreforretninger de har det?

• #4   23. nov 2007 Zoe; uh tak for linket...du en skat..ss.... der går faktisk en hun kat rundt udenfor....det kunne godt være den...der "ophidser"" fniiis... det har jeg faktisk ik tænkt over.... super.... så må jeg jo begynde at jage den væk.... suk...gg

• #5   23. nov 2007 Zoe... ja det håber jeg sandelig osse... for nøj ..det sandelig træls,,,, at sku starte dagen med at rense ALT af i rodalon ,,,,suk... men 1oooo tak for dine gode råd... det var sødt af dig...*S*

• #6   23. nov 2007 Måske skal han have en enkelt hormonindsprøjtning,for lige at lægge en dæmper på ham og så glemmer han måske at strinte igen ?
    En hormonsprøjte varer typisk fra 3-6 mdr. og det er absolut IKKE noget man skal give dem fast,men som en nødløsning kunne det måske hjælpe ??

• #7   23. nov 2007 Hanne : ok... jamen det vil jeg da så lige snakke med min dyrelæge om*SS* tusin tak skal du ha...*S*dejligt med gode råd,,

• #9   23. nov 2007 Therese: det ved jeg ikke nok til her inde på kg. jeg ved der er ikke de store problemer med sådan noget på hg,,,sss,, men ellers søger jeg lige om venskab...så kan vi da klare linket i bc... hvis det ok for dig*SS*

• #10   24. nov 2007 min han strintede her for en halv måned siden, på mit køkkenskab han er os kastreret.. jeg stod bare og gloede. han har aldrig gjort det før... min dyrlæge sagde at det kunne være fordi han følte sig truet af noget f.eks en kat udenfor, og så afmærkede han sit territorie indenfor på den måde.. han har ik gjort det siden..

Kommentér på:
Kan en kat strinte....

Annonce