Tisser på gulvet/ jalouxi {{forumTopicSubject}}
Ja Bella er begyndt at sætte sig foran mig og tisse
det er ligesom hun vil straffe mig..
Hvis jeg f.eks har været væk nogle timer, så piver hun og er pisse sur på mig.. hun er utrolig knyttet til mig og her til aften sad jeg og nussede med Nando, da jeg kom til at se hen i hjørnet og der satte Bella sig ned og tissede imens hun stirrede på mig og nando
Jeg gør ALT for at de begge 2 får lige meget opmærksomhed, og der har hellere ikke været noget indbyrdes mellem dem.. de leger og hygger sig sammen..
Men jeg er godt nok ret lost ang hvad jeg kan gøre for Bella.. Vi har allerede en Feliway i stikkontakten og hun har en ren bakke hver dag, så det kan ikke være grunden..
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Hun forsøger helt sikkert ikke at straffe dig, derimod at fortælle dig at noget er galt.. Så hvis ikke du umiddelbart kan finde en årsag, så snak med dyrlægen, da det kan være sygdom.
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
mar 2006
mar 2006
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Adfærdsændringen, altså at hun er blevet mere afhængig af dig på det sidste, KAN måske være, fordi hun går og har det lidt småskidt.... For en sikkerheds skyld ville jeg få hende tjekket for urinvejslidelse.
mar 2006
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Hvis der opstår problemer - så hjælper det ikke at dyppe kattens næse i urinen eller afføringen, klapse den bagi eller skælde den ud - som regel forstærker det problemet! HUSK katte opfatter hverken deres egen urin eller afføring som noget negativt, eller afstraffende over for ejeren, men som et middel til bl.a at berolige sig selv eller hævde deres ret til området.
http://www.felismir.dk/
Tisser på gulvet/ jalouxi