{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pronature
  • #1   6. dec 2007 Kender det ikke......

• #2   6. dec 2007 Jeg arbejder i Plantorama hvor vi også sælger Pronature. Jeg synes, at der er stor smagsaccept, også på katte. Husk der er smagsgaranti, så det kan ikke gå helt galt at forsøge.

• #3   6. dec 2007 Jeg arbejder selv i en dyrhandel, så kender produktet rigtig godt. Vi har bare ikke så mange katteejere som køber det, så har ikk rigtig fået noget respons på det..

De får Sterilised fra RC nu, men min store dejlige hankat er indekat for tiden og det sætter sine tydelige spor på hængemaven.. hehe..

• #4   6. dec 2007 Spørger måske lidt "dumt", men mangler det ikke taurin i kattefoderet??

• #5   7. dec 2007 Det må jeg lige se efter, når jeg får bevæget min dovne krop på arbejde.. hehe..

• #6   7. dec 2007 Jeg har kun prøvet deres killingefoder og mine er glade for det. De får det sammen med killingefoder fra RC og Nutro.

• #7   7. dec 2007 hmm.. forstår ikk helt hvorfor man blander??

• #8   7. dec 2007 Da jeg har flere katte og de ikke foretrækker det samme.

Vi spiser jo heller ikke rugbrød med leverpostej, morgen middag og aften 365 dage om året.

• #9   8. dec 2007 AnÆdde.....der ER taurin i foderet smiley

Jeg bruger 1st.Choice og Pronature og er yderst tilfreds...kan også finde på at købe Hills og Eukanuba/Iams, derfor har mine katte konstant 5-7 forskellige skåle med foder stående, så de selv kan vælge hvad de gider æde................. på udstillingen i Assentoft kom jeg i tanke om, at mine nullerbasser da også skulle prøve Sanabelle....hold da op det er et hit.........derudover får de da også hjemmegjort mad, som kogt kylling osv og skal vi fråse får de Felina Porta vådfoder som lørdagsslik.......................så hvorfor ikke blande.

Undskyld, Jeanette, det var ikke meningen at "ponke" dig.
    Jeg "blander"...eller rettere tilbyder flere forskellige slags foder, ud fra den overbevisning, at får kattene ikke tilført det nødvendige fra den ene slags, så gør de fra den anden ( nogen katte kan lide det ene, andre det andet) og jeg har en teori om, at kan katten tåle forskellige produkter (vokser op med det) så har den i det mindste ikke en sart mave at slås med....;.)

• #10   8. dec 2007 Lone J:
    Det er lidt sjovt at de fleste katteejere blender foderet, hvorimod hundeejere kun sværger til et mærke..
    Jeg har været på forskellige kurser i ernæring af hund og kat og det ligger helt fast uanset mærke at det sundest er at katte og hunde får det samme.. Jeg dømmer ikke nogen, noget fungerer for nogen mens det ikk gør for andre..

Men vi anbefaler ikke at man blander og kunne heller aldrig selv finde på det..

Men vigtigst af alt er jo at vores kære dyr er sunde og raske :o)

• #11   8. dec 2007 Jamen jeg forstår fuldstændigt........men ser du, jeg har også været på flere kurser, både med foderproducenter, dyrlæger og forskere........i nøjagtigt de samme emner og her er svaret altså ikke så entydigt.........så måske vi bare opfatter tingene forskelligt. smiley

• #12   9. dec 2007 Temmelig sikkert.. Når nu du bruger Pronature, har du så erfaring med deres senior/ light til kat..?? Det er nemlig den jeg vil skifte til..

• #13   10. dec 2007 Hej igen.

Nej desværre, for jeg har ikke gamle eller overvægtige katte.
    Men ring til Rikke........BMgruppens Vet. stygeplejerske....hun er smadderdygtig og kan give dig en masse gode råd og vejledning...........mener også man kan skrive til hende.

• #14   10. dec 2007 Jeg taler rigtig tit med vores sælger fra BMG, han er næsten fast inventar ude ved os.. hehe.. Men det er mage gange rart med erfaringer..
    Men det skal da helt sikkert prøves, skal bare lige have det bestilt hjem :o)

Kommentér på:
Pronature

Annonce