1.305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Linett S
Linett S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvornår må de komme udendørs? Hvornår må de komme udendørs?

Hej,
Jeg har lige anskaffet mig de to dejligste killinger, eller de er ved at være store nu. 15 uger er de, og vi har haft dem i 2 uger. De virker som om de føler sig meget hjemme og glade.
Jeg har været ude med dem to gange, og gå lidt rundt om huset og på terrassen, og det virkede til at de synes om. det.

Men, hvornår kan jeg tillade mig at lukke dem ud, UDEN at skulle være ude sammen med dem.
Hvordan får man en god overgang??

Tak fra Chanel & Gucci

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må de komme udendørs?
  • #1   6. dec 2007 hvorfor ikk vente til efter nytår og det så er du os sikker på de helt sikker ved hvor de bor osv.. men ellers siges det gerne 1-2 månedere.. men du ved godt der findes en lov mod løse katte ikk?

• Linett S
    Linett S Tilmeldt:
    dec 2007

#2   6. dec 2007 Ja selvfølgelig er det en forudsætning at de bliver det først.
    Men når det så er gjort, hvornår vil de så være i stand til at kunne klare sig på egen hånd??

• Linett S
    Linett S Tilmeldt:
    dec 2007

#3   6. dec 2007 Tak..

Er der en hvis alder de skal være overskredet inden de bliver neutraliseret??

• Linett S
    Linett S Tilmeldt:
    dec 2007

#4   6. dec 2007 Tak... :o)

• #5   6. dec 2007 Åhh, hva siger den lov om løse katte???

• #6   6. dec 2007 Mikael - her er lovgivning om løse katte..
    (link fjernet)

• #7   6. dec 2007 Jeg vil i hvert fald vente til de er mindst et halvt år. Før kan de ikke orientere sig ordentligt så de kan finde hjem, og før kan de heller ikke forsvare sig mod fremmede katte.

En anden vigtig ting er selvfølgelig vaccination, neutralisering og øremærkning.

Jeg har selv en killing på 6½ måned og hun kommer først ud på egen hånd til foråret. Ligenu går jeg ture med hende i sele så hun kan lære området og kende.

• #8   8. dec 2007 Tak for det Angelce. Var slet ik klar over at der var sådan nogen regler for katte... Hvor HAR jeg dog gjort min nabo uret... Ggg. Men hva han ikke ved, har han jo ikke ondt af, eller det kan han jo så ik hænge mig op på der... smiler

Kommentér på:
Hvornår må de komme udendørs?

Annonce