{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

fremmede katte {{forumTopicSubject}}

Har kattelem med chips, der er mange katte som går og snuser rundt udenfor, de generer ikke mig men mine 2 kastrerende hankatte på 3 år kan slet ikke klare det, de er begyndt at ændre adfærd og farer sammen ved den mindste lyd,de er begyndt at markere kraftigt, de går ud og ind som de vil så jeg holder dem ikke på egen matrikel.Jeg beder om et råd så de fremmede katte holder sig væk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fremmede katte
  • #1   27. maj 2019 Har du set de katte ?
    Jeg spørger fordi der er mange andre ting der kan gøre dem nervøse i øjeblikket. Min Gustav har en periode her om foråret hvor han bliver nervøs. Det skyldes de mange dufte. Solsorten der skræpper af ham og flyver imod ham. Han er blevet bidt af en brud som der er mange af ligenu og så har rævene fået unger.
    Andre katte gør ham ikke nervøs, dem jager han bare væk.
    Men hvis du ser de andre katte så prøv at smide 1/2 spand vand på dem eller giv dem en tur med haveslangen.


  • #2   27. maj 2019 Du kan ikke rigtig gøre så meget andet end at passe godt på dine egne katte . Der render også utrolig mange katte her, hvor jeg bor. Jeg måtte selv opgive kattelem, da der hele tiden var katte der stod og gloede ind og det gav mere stress og ballade end ro og så i stedet indhegne en del af haven . Så vidt jeg ved er det umuligt at holde fremmede katte væk uden en indhegning. Man kan så hegne sig selv inde for at blive fri for dem. Min rendte også ud og ind af kattelem indtil for 3 år siden men nu er hun i haven eller med mig ude og gå. Du kan måske være heldig med vandslangen men katte er jo ikke dumme så inden du for tændt for vandet vil jeg gætte på de fleste er på vej væk . Men haveslangen kan bruges til at skille dem ad hvis der bliver slagsmål. Har andre katte territorie hvor du bor kan du ikke holde dem væk.

  • #3   27. maj 2019 Jeg har set 2 katte som ser ind udefra de laver en h....... spektakel om natten de er ikke spor bange for vand eller høje råb smiley


  • #4   27. maj 2019 Hegn haven ind eller byg kattegård. Når du ikke selv holder dine på egen matrikel, kan du ikke forvente, at andre gør det. smiley

Kommentér på:
fremmede katte

Annonce