{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

løbegård og fremmede katte {{forumTopicSubject}}

hej alle vil lige strte med at fortælle, at vi nu endelig har fået bygget vores flotte løbegård/voliere til simsen og bobcatten smiley
Simba har egentlig været vant til at komme ud frit hver eftermiddag men han kom altid hjem efter 10 minuter og var kun lige ude på p-pladsen så det hr ikke været et problem for ham at vænne sig til det nu er en løbegård, og bobby har aldrig prøvet andet.. Men den egentlige grund til til vi byggede den og kke bare lukkede dem ud var at vi bor i et rækkehus, hvor der er sindsyg mange fritløbere og rigtige mange fertile drenge så simba kom tit løbende hjem med skræmmer og ikke bare små, vi var ved at miste ham for halvt år siden fordi han havde en flænge i hovedet, og så må vi egentlig heller ikke have fritløbere her.. men så idag står jeg og snakker med min nabo om den vores løbegård og hvor glade vi er for den hvor hun fortæller mig det er synd for mine katte, og på smme tid siger hun at hun også er træt af alle de katte der kommer i hendes hjem, ja dobbeltmoral er bedre end ingen moral, men ikke nok med det viser hun mig hendes nye fertile hankat, og fortæller den er en værre bandit og den altid kommer op at slås.. jeg går ind og lukker mine drenge i løbegården, går ind og 2 minuter efter høre jeg at bobby hopper vildt mod døren og kan se han er MEGET bange, går ud i gården og ser naboens fertile hankat sidder på den anden side og væser højlydt af mine katte, jeg jager ham self væk hvor efter min nabo råber af mig jeg er en led dyreplager på den anden side af hegnet.. ihh hvor bliver jeg sur på sådanne mennesker, har intet mod udekatte men neutraliser dem da i det mindste først, har tit katte på besøg i min have og det har jeg intet imod de får et nus og så går de hjem igen, men de skal ikke sidde og skræmme livet af min lille bobcat.. (skulle lige af med det )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbegård og fremmede katte
  • #1   6. mar 2012 Hvis der er nogen der er dyreplager her, så er det da vist hende selv.

    Hendes kat render rundt med kroppen fuld af hormoner og parre løs på de andre fertile hunkatte (som os burde være ordnet), altså bidrager den til en masse uønskede killinger som lider en frygtelig skæbne hver dag.
    Og så deler den sørme os tæsk ud til alle nabolagets katte.

    Sikke træls en nabo du har dig,
    Håber dine katte for lov til at nyde deres fine kattegård uden at skulle være bange for hendes fertile hankat.
    Ang. Hendes dumme kommentare trøst dig selv med at du ved bedre, og at du er den mest ansvarlige katte ejere af jer to.


  • #3   6. mar 2012 er glad for at høre det ikke kun er mig der er af den mening..
    Ja det er ufedt og der render mange fertile katte rundt herude, desværre. vi fik vores lille bobcat fordi min kæreste forelskede sig i ham da han vr over hos en der også bor her for at hente noget, hun prøvede allerede at give os ham med hjem da han var 7 uger men vi insisterede på han skulle være 12 uger, vi tænkte det bare var uvidenhed men da vi havde været til dyrlægen og fået ham neutraliseret tænkte jeg at jeg lige ville gå ind forbi hende og fortælle han nu var ordnet hvor hun fortæller mig at hunnen er gravid igen, hun var sur over de fertile hankatte men for f...n du har jo selv lukket en fertil hun ud


  • #4   6. mar 2012 men har som sådan ikke noget mod fritløbere, hvis bare de vr neutraliseret så er der alligevel lidt mindre rissiko for slåskampene, heldigvis for der er hegn imellem mine og dem, men alligevel bobcatten synes nu der er lidt "farligt" i forvejen i den store verden i løbegården smiley

  • #5   6. mar 2012 Vi har fritløbere. de er dog alle neutraliserede og render ikke langt væk - mest ind til naboen på den anden side. hvoraf tre af disse bor på samme grund.

    Men vi har et vennepar som har en fritløbende fertil hankat. Grunden til at de ville have en hankat, var paradoksalt nok at de ikke ønskede killinger. Jeg har foreslået dem at få ham ordnet. de kunne have gjordt det samme med en hunkat. Det er nu 1½år siden vi talte om det, og de har ikke fået ham ordnet.


  • #6   6. mar 2012 men jeg synes bestemt det er lige så synd for katten at skulle rende rundt og slås om damerne der ude.. men igen det er bsolut ikke fordi jeg har et problem med fritløbere simba har jo os været udekat og jeg synes det er hyggeligt at de sidder på mit hegn hvis bare de opføre sig ordentligt smiley

  • #8   7. mar 2012 En anden ting, må vi ikle se din løbegård smiley ?? Evt et billede album?

  • #9   7. mar 2012 Jo selvfølgelig må i da det anders ligger billeder ind senere smiley ja lotte det ved jeg godt ,men det er første gang vi har mødt fritløbere i den have de plejer at komme i forhaven det var derfor vi byggede i baghaven,

  • #11   7. mar 2012 Enig med Lotte - skide fritløbere ..

  • #12   7. mar 2012 *fertile fritløbere må jeg hellere skrive smiley

  • #14   7. mar 2012 hehehe, ja okay smiley

  • #15   7. mar 2012 Ja lotte tror jeg også de har hehe

Kommentér på:
løbegård og fremmede katte

Annonce