{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg har to spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan svare på..
Det første er om der er nogen krav til str af løbegård?
Det næste er, at vores hunkat på 5 mdr ikke er vild med fremmede.. Hun er ikke aggressiv, men gemmer sig under sengen, til de er væk igen.. Hun er generelt en forsigtig type, men hun har ændret sig rigtig meget med alderen, hun kommer op og sover ved mig om natten og elsker at kæle inden vi ligger os til at sove.. Hun er også begyndt at acceptere min kæreste, dvs at han også får lov at snakke med hende osv, så hun er normalt tryg, bare det kun er os..
Er der noget jeg kan gøre for at vise hende at gæster ikke er "farlige"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål
  • #1   27. nov 2010 Man bestemmer vel selv hvor stor man vil have løbegården .
    Katte er jo lige så forskellige som vi mennesker er , nogen mennesker er jo meget generte , og nogen katte er mere nervøse af sig .
    Min kat er ikke spor bange for fremmede , og lige så snart det ringer på døren farer hun ud for at sige hej .


  • #2   27. nov 2010 Vores hankat er heller ikke bange for fremmede.. Han nyder bare at blive nusset.. Jeg syns bare det er lidt synd for hende at hun går i "skjul" hver gang,.

  • #3   28. nov 2010 min gik os i skjul i starten , men hun havde os svært ved at falde til trods vi gjorde alt for at hun skulle blive tryg , men efter hun så er blevet tryg ved det hele , ved hun altså godt at alle andre end mig er gæster smiley Og gæster er rare mennesker , for de nusser en smiley

  • #4   28. nov 2010 Ok, jeg håber det kommer med tiden, at hun tøer op overfor fremmede, for ellers er hun en rigtig kælekat.. smiley

  • #5   28. nov 2010 Det håber jeg osse for dig smiley det er da sjovest at kunne vise sit vidunder smiley

  • #6   28. nov 2010 Jo større løbegård, desto bedre smiley
    Mener du ikke en løbegård, der bygges i forbindelse med huset? (Altså så de selv kan gå ud og ind) .

    Gæster:
    Hvis hun forsigtigt titter frem, når der er gæster, så lad dem tilbyde hende godbidder, mens de signalerer venlighed (blinke langsomt og kigge lidt væk). Måske finder hun så efterhånden ud af, at de ikke er farlige (går jeg da ud fra, at dine gæster ikke er ;-))
    Eller måske kan de friste hende med yndlingslegetøjet...

    Ikke forcere noget, bare lade hende komme selv, og lade hende bestemme tempoet.


  • #7   28. nov 2010 Ok, ville nemlig om der var lov krav ligesom med heste osv.. Også for at få en ide til hvor en gård, vi kunne bygge til vores to katte. Jeg vil gerne imødekomme deres behov mest muligt, men vil ikke lukke dem frit ud, da vi har en trafikeret vej lige op af haven.
    Tak for rådet med Liva, jeg håber det lykkedes med tiden, for hun er altså rigtig kælen og nysgerrig, nårvi har hende på egen hånd. smiley


  • #8   29. nov 2010 Vil I ikke bygge løbegården sådan, at kattene kan gå ind i huset fra løbegården?

    Ide: Du kan få inspiration ved at gå i Fotoalbums og søge på *løbegård *indhegning eller *voliere.


Kommentér på:
2 spørgsmål

Annonce