{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 katte spørgsmål (; .
  • #1   19. jan 2010 Hejsa.
    1. det ville jeg ikke satse på, det kan godt larme når en kat hopper ned fra ting, og skulle du blive opdaget skal du nok af med den/evt flytte, og så er det godt nok synd for katten!

    2. de er bare fantastiske!!! som en eller anden skrev så godt, nærmest en blanding af hund, kat, abe og baby, og mit eget pus er absolut frygtløs, og kælen udover alle grænser smiley


  • #3   19. jan 2010 1: Tænkte jeg nok, vil heller ikke gøre det mod den lille mis. Dog selvom jeg er ekstremt ensom ;(. Men det skal self. ikk gå ud over den lille mis.

    2: Jeg har hørt meget godt om sphynx katte, jeg synes de er MEGET charmerende (; .


  • #4   19. jan 2010 Jeg ville under ingen omstændigheder anskaffe mig en kat, i en lejlighed hvor man ikke må have kat...
    For på et tidspunkt vil det blive opdaget, ved besøg af varmemester eller andet. Og så står du og skal af med den igen, og det ville da være synd både for katten og for dig...

    Jeg ville helt klart vente til jeg havde fundet et sted hvor jeg måtte have kat.


  • #5   19. jan 2010 Det er fordi jeg så tit hører om folk der har katte i deres lejligheder, så jeg ville bare også høre om der er nogen der har det herinde. (: . Men jeg vil skam ikke anskaffe mig et lille pjevs lige nu, min drøm er en sphynx (; .

  • #6   19. jan 2010 Man kan sagtens have kat i lejlighed. Jeg har 5 katte, og det fungerer helt fint.
    Problemet er hvis der i din kontrakt fra udlejer står du ikke må have kat.


  • #7   19. jan 2010 Jeg mener der står i kontrakten/reglementet at ingen dyr er tilladt. 2 af vores venner har en lille mis, men det er ikke noget problem for dem.

  • #8   19. jan 2010 Så ville jeg ikke anskaffe kat.

  • #9   19. jan 2010 Vil jeg heller ikke (; . Men jeg ville bare høre jer ad angående jeres meninger og gode råd. Nogen kan få speciel tilladelse.

  • #10   19. jan 2010 KNM Man kan sagten have kat i en lejlighed, bare man sørger for at aktiverer den... Kender nogle stykker der har og det går fint.. Hvis de bliver vendet til det fra killing, kan jeg ikke se noget problem i det.. Naturligvis er der en del, der er imod at man holder katte inde.. Men hvis den bliver aktiveret og evt, har en legekammerart, så kan jeg ikke se problemet i det. Jeg vil personligt selv have at mine katte kan komme ud... Men har intet imod at nogen har dem inde :o)

  • #11   19. jan 2010 Du kan hvis det er muligt tage det op på jeres generelforsamling, og se om muligheden for at få en afstemning omkring dyr.. Man må som regel ikke have husdyr grundet hunde.. Men man kan lave en klausul på, så man kun må have kat og max 2 stk....

  • #12   19. jan 2010 Kan man det? Ö . Også en anden ting, hvad koster det jer månedligt at have sådan et lille miv?

  • #13   19. jan 2010 vi har vores 11 misser i en 110 lejlighed.
    Vi må heller ikke ha dyr, men vi har fået lov at få vors katte skrevet i kontragten, så vi faktisk godt må alligevel smiley
    Og vores udlejer siger intet til det, han er tit her inde når han er her, lige og få en kop kaffe og sige dav, og som han siger de ødelægger jo ikke noget, så det er ikke noget problem.
    Os derfor vi fik lov at få dem skrevet i, så vi må ha dem smiley


  • #14   19. jan 2010 Uha... Jeg aner slet ikke hvad jeg bruger på mine katte om mdr. De får hvad de behøver når de behøver det, og jeg betaler bare.
    Man skal altid sikre sig at man har penge til dyrlæge natten til en søndag, hvis man ikke kan skaffe de penge, så skal man ikke have dyr.
    Så skal man have penge til foder, og her skal man gøre sig klart at ens dyr har brug for kvalitetsmad, og varieret.


  • #16   19. jan 2010 Det er netop det der med penge til dyrlægen natten til søndag s: . Jeg vil have det sådan at jeg virkelig kan forsørge min kat med andet end kærlighed (: . Jeg vil self. gerne have en ven da jeg er MEGET alene hver dag efter skole, og der vil en kat jo være ideel, men føler mig egnet til at ha en kat i niveauet af kærlighed til den, men det er noget andet med regninger mv. :(.

    Men jeg vil ALDRIG anskaffe mig en kat bare for min egen skyld.


  • #17   19. jan 2010 jeg bor et sted hvor det ikke er tilladt at ha dyr, men jeg har jo min mis.
    skulle udlejer komme forbi og kommentere det, er det ikke min kat´, men en jeg passer for en ven som er i fængsel.
    vi er rigtig mange der har dyr her og udlejer kan ikke opsige os alle, da der ikke er nogle på ventelisten og der står flere lejlighedder tomme, så han har ikke råd til det...
    jeg ville ikke anbefale det, da man jo kan risikere at blive sat på gaden eller at skulle af med sit dyr...
    dem der kommer og aflæser vand og varme er ligeglade da de jo er ansat et andet sted en hos udlejer...



Kommentér på:
2 katte spørgsmål (; .

Annonce