{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Hjemmepasning / katte pension {{forumTopicSubject}}

Jeg har to katte som er meget selskabelige, de er inde katte.. dog holder de begge to af at komme ud i snor.
Vi skal på ferie i en uge og jeg har fået min mor til at komme og se til dem hver dag.. hun vil nok blive og snakke med dem i 15-20 min hver dag.....
Men jeg er meget i tvivl om jeg skal få dem passe i en kattepension hvor de kan være sammen i et bur med løbegård... umiddelbart tror jeg de vil elske muligheden for at komme ud, - mendet er jo et fremmede sted så er meget io tvivl om jeg skal vælge det kendte altså hjemme eller pensionen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmepasning / katte pension
  • #1   24. jun 2009 Jeg tror de ville have bedre af at blvie i kendte/vandte omgivelser end at komme hen på en fremmed pension

  • #3   24. jun 2009 Tror helt klart at det bedste er at være hjemme:)

  • #4   24. jun 2009 Vi hegner haven inde her i sommer så der er mulighed for at komme ud... og de går også tur ude i sele!

  • #6   24. jun 2009 Foretrækker hjemmepasning, har fundet en jeg har tillid til til, der ville komme hos kattene, hunden bliver passet ude(kan jo ikke være alene så længe smiley

  • #7   24. jun 2009 Når nu dine katte har hinanden, så synes jeg, at løsningen med din mor lyder rigtig-rigtig god. Kattene holder hinanden med selskab og vil ikke lide nogen nød.
    Ved kattepensioner er der alt for stor risiko for stress og sygdomme. Men fordelen her er selvfølgelig, at dyrene bliver tilset mange gange dagligt og at stedet er vant til at kunne spotte evt. sygdom/skade.
    Jeg må desværre selv sætte mit lille pus i pension, for en alenekat alene hjemme i en uge går jo ikke, selvom den får mad og vand og ren kasse dagligt... heldigvis tror jeg sagtens, at hun mentalt vil kunne klare det, for hun er emget social overfor alle, også fremmede. Men sygdomsrisikoen er jeg godt nok ikke så begejstret for!


  • #8   24. jun 2009 ville helt klart også lade dem blive hjemme i vandte omgivelser, de skal nok få hygget sig selvom der ikke er nogen til at holde dem med selskab hele tiden smiley

    btw. Hvis der er nogen i Gjellerup udenfor Herning, der skal på ferie og mangler en passer til deres katte, vil jeg gerne tilbyde at passe dem.....også tage ud til jeres hjem og foder dem osv.


  • #9   24. jun 2009 tak for hjælpen....

    Jeg fortætter som planlagt.. lader dem blive hjemme i vante omgivelser.


  • #10   24. jun 2009 Vil da lige sige, at det afhænger meget af hvordan dine katte er humørmæssigt og socialt.. Min gam le indgroede smiley hunkat, Trille kunn bestemt ikke lide at være i pension - spiste ikke, tog lang tid før hun 'kom til sig selv igen' når vi kom hjem, og ville absolut ikke ind i kassen. Det var direkte synd at sende hende afsted i pension..

    De to sociale bebser jer har nu, er så positive, med halen lige op, ind i kassen, og ud i pension, hvor de også kommer ud af transportkassen med løftet hale, og mægtig nysgerige.. Når vi så henter dem igen, vil de knap nok med i kassen igen..

    Så du må selv veje hvad du mener dine kattes personlighed er minded for smiley Held og lykke smiley


Kommentér på:
Hjemmepasning / katte pension

Annonce