{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Nogen der har gode tips? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har en hankat som er kasteret, men jeg har det problem han stadig går og tisser over alt. men mest i mit vasketøj og senge tøj. Sys snart jeg har prøvet en masse, men ingenting hjælper.. Så hvis der er nogen der har oplevet det samme, og kommet af med problemet ville jeg være super taknemmelig for nogen gode råd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der har gode tips?
  • #1   7. dec 2007 Har selv haft en strinter som var kastrat.. Der er faktisk en del ting i kan gøre for eventuel og forhindre den gør det...

    1: køb filliway til stik kontakt, det hjælper hvis den eventuel er stresset eller tingene i huset ikke lugter ens..

    2: Lad den ikke komme i nærheden af vaske tøj og senge mv.

    3: ring til doktor dyr og få ham til og give den en homon sprøjte..

    hvis ikke dette hjælper så er jeg ihvertfald på bar bund..


  • #3   7. dec 2007 Du skriver ikke hvor længe han har været kastrat? Det kan måske også være han har blærebetændelse er han undersøgt for det?

  • #5   7. dec 2007 Hvis du ikke har det i forvejen, så anskaf endnu en kattebakke, for rigtigt mange katte foretrækker at have en kasse til at tisse i og en til at besørge i.
    Det er trods alt heldigt, han ikke gør det omvendt smiley
    (link fjernet)

    Desuden tisser nogle katte i sengetøj, fordi den føler sig alene eller utryg, og så vil den "blande" sin lugt med sine ejeres. Uanset hvor tit man skifter sengetøj, er sengen det sted, der lugter mest at kattens mennesker.


  • #6   7. dec 2007 Tusinde tak for jeres råd,.. Har prøvet alt med kattebakkerne. Har to stk, for det var det dyrlægen mente var i vejen. og de er altid rene. og han sætter sig ned og tisser i det. i morges tog jeg ham i at tisse i mit ny vasket tøj. havde lige åbnet for tørretombleren, og så hoppede han derind og tissede. Det er ikke altid, men i små korte perioder. Han bruger også sin bakke, men nogen gange er det bare som om at den ikke rigtig siger ham noget, og han sys det andet er sjovere. Men ja, jeg må prøve lidt af de råd i har givet mig, og så håber jeg på at jeg finder frem til en løsning!

  • #7   8. dec 2007 Du kan evt. også prøve at søge på: urenlighed katte på google der kommer en masse frem, måske er der noget du kan bruge.

    Ellers findes der en katteadfærdsklinik der har forstand på den slags. En tlf. konsultation koster 50 kr. så det er ikke alverden mod alt det vaskepulver og rengøring.

    http://www.felismir.dk/ her er link til kliniken.


  • #8   8. dec 2007 For en sikkerheds skyld:

    Hans kattebakke skal stå langt væk fra hans mad og vand og på et sted, hvor der er roligt og ikke for megen trafik.



Kommentér på:
Nogen der har gode tips?

Annonce