{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

samler katte {{forumTopicSubject}}

hej,
vores katte sammler alt mulige ting de finder rundt omkring.feks. vatpinde,pasta skruer og alt muligt andet som vi har tabt, eller stjæler det fra borde og ligne. og ligger det så i deres madskål, som er fyldt med mad eller deres vandskål.
Er der andre der har erfaringer med kliptomanligne katte ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samler katte
  • #1   7. dec 2007 jeps , vi har en trixie her i huset, hun stjæler alt der bare glimter lidt, udover det stjæler hun hårelastiker,vatpinde,kuglepinde,ledningsstrips,strømper plus hvad hun ellers lige mener vi ikke skal bruge mere.
    hun gemmer det så hist og pist og vi finder det som regel igen


  • #3   7. dec 2007 charlotte: din kat har da bare givet dig madpakke med*GH*

  • #4   7. dec 2007 ja det der med at de smider ting i skoen har jeg selv prøvet. cheker dem hver gang jeg skal have dem på. hehe.

  • #6   7. dec 2007 hehe, nej i sær hvis den så ligger et par dage inden den skal vaskes så bliver det jo noget hårdt noget smiley


  • #8   7. dec 2007 namme namme

  • #9   8. dec 2007 VI har Snulle, hun elsker alle blanke ting. Om det er kamme, mønter, 3i1 neglesaks, oplukker eller små sakse så er hun klar. Små grene fra løbegårgen eller regnorme (de opbevares som regel i vandskålen). hun kommer også med mus, og en enkelt gang er muldvard. Når hun har "fanget" noget, kommer hun snakkende og skal vise det frem smiley instinktivt trækker man lige fødderne fra gulvet (hvis man sidder ned) eller tænder en masse lys, vil jo helst ikke træde i noget. Kenneth hár prøvet at træde i en frø - med bare tæer!!!_, ja det var Kenneth som havde bare tæer smiley Det vil han ikke anbefale til andre...

  • #10   8. dec 2007 Jeg mente muldvarp - ikke nemt at skrive, når man har en kat på halvdelen af tastaturet...

  • #11   8. dec 2007 Våres kat elsker at løbe rundt med rejene. Og de har også havnet i skoene til min kærste SUK

    Han stjeler også planter vi har i akvariet. (som man kan se på billede i hans profil) Heldigvis får han ikke fat i fiskene.


  • #12   8. dec 2007 Charlotte... det var godt nok dagens griner. HAHA... ville gerne have set dit ansigt da du så pastaskruen på din sok smiley

    Mine 3 burmesere er nu ikke så slemme til at stjæle ting, men til gengæld kommer de gerne med små gaver som levende og døde mus/fugle. Jrg jokkede en dag i resterne af indvoldene fra en mus... ew det var altså ingen særlig lækker fornemmelse.


  • #13   8. dec 2007 Perle Puf har også stjålet mange ting som bl.a. vatpinde og -rondeller samt smykker og andet godt. Hun lagde det dog ikke i madskålen, men hun pillede risten i brusenichen op, og puttede tingene ned i afløbet!! Heldigvis går det ikke lodret ned, så jeg kunne nå at fange tingene inden det gik galt! Hun er dog vokset fra de værste narrestreger nu ;o)

  • #14   8. dec 2007 bente W

    Er det ik sjovt at ha katte *S*

    Jeg har dog aldrig i mine 36 år som katteejer set en kat der samler til bunke. Har set mange hunde gøre det. Du skal bare glæde dig ove din kat dejlige særheder*S*

    En hvalp fra mig gør det. Er så heldig at jeg passer ham ind imellem. I kattegården (som der er fri adgang til via kattelem) er der et kattehus. Der har Snoop sit "stach", så der kan jeg finde alt muligt efter besøg.

    men er det ik dejligt at katte kan de små triks?


  • #16   8. dec 2007 Min mors burmeser hun samler i øjeblikket på flettede stjerner. Selv om hun har fået et par stykker at lege med er det ikke nok så hun hopper op på skabe og reoler og hugger dem der ligger der.

Kommentér på:
samler katte

Annonce