{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Farlige Fanatiske katte-fetichister** {{forumTopicSubject}}

<b>Jeg faldt lige over denne artikel, så vil da dele den med jer - læs og giv jeres mening til kende, hvis i har en hehe

</b>**) Fetich - en ting der er genstand for overdreven ærefrygt. (Politikens Nudansk ordbog).

Man kan læse om fire studerende der har tilberedt og spist en kat. Reaktionen er ikke udeblevet fra disse farlige fanatiske fundamentalister af katteelskere, der truer med at sætte al lov og orden ud af spil, vi taler dødstrusler imod de studerende, dødstrusler!!!

Hvor er rimeligheden i, at mene at straffen for at spise et dyr, skulle være dødsstraf? Det er helt forskruet og virkelighedsfjernt at fremsætte den slags trusler, som om en sådan brøde skulle retfærdiggøre drab og trusler på livet.

Man kan med al rimelighed kategorisere disse fanatiske katte-fundamentalister sammen med de mest outrerede fanatiske terrorister, der truer vores demokrati og frihed. Ikke engang Muhammed-tegningerne fik danskerne op af stolen, ikke engang bomberne i Pakistan, 9/11 og lignende frygtelige terroranslag har fået den almindelige dansker til at reagere andet end et løftet øjenbryn og lidt grynten.

Men kattespiseri, uha! Det er blasfemi, og noget af det groveste man kan tænke sig i Danmark, hvor dyr åbenbart har højere værdi og betydning end mennesker, særligt flygtninge, der er langt dårligere stillet end vores dyr!

Få dog lidt perspektiv på tilværelsen, katte er dyr! Det er hævet over enhver diskussion at dyr skal behandles ordentligt! Men at sidestille menneskeliv med et simpelt dyreliv, så man er villig til at begå drab for en kat, det er i mine øjne topmålet af fanatisme, og hverken kristne, muslimske eller andre slags fundamentalister kan være med her, det er ud over enhver forstand, direkte sindsygt at tage sådan på vej pga et dyr.

Vel at mærke et dyr der ikke led, men efter min bedste overbevisning blev slået ihjel på en alm. “human” måde, og derefter tilberedt, og spist.

Katte, som jager og spiser vores små søde fugle i haven, katte som pisser, skider og brækker sig i vores haver med en infam stank der giver kvalme, katteejere der modsat de fleste hundeejere efterhånden, ikke render og samler deres lort op!

Nej det kan vi andre gøre, fordi katteejere åbenbart er højt hævet over alle andre husdyrejere så deres elskede katte kan rende rundt og terrorisere naboer og dyrelivet i andres haver, og ve os arme kattehadere, hvis vi formaster os til at jage dem ud af VORES EGEN have, så bliver der ballade og nabokrig…

Nu må regeringen og folketingen gribe ind, PET må på sagen, overvågningsapperatet må igang over for denne nye trussel og terrororganisation, de må forbydes, disse overdrevne hysteriske fanatikere, der sætter dyreliv over menneskeliv under trusler om drab, kan vi ikke tolerere i vores samfund, de er yderst farlige - jeg har fx ikke lyst til at blive overfaldet på vej ud af Føtex bare fordi jeg har været inde og købe en okse-bøf, eller en kylling, en frikadelle eller andet mad af animalsk herkomst.

Fri mig fra disse usle hylkere og såkaldte dyrevenner - og lad mig nyde min velsmagende helstegte kattesteg i fred!

<b>“Kan du lide katte? - tjae, det kan jeg da, hvis de er ordentlig tilberedt!”

/InMemory


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farlige Fanatiske katte-fetichister**
Kommentér på:
Farlige Fanatiske katte-fetichister**

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce