380 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "husk dette"
Husk det nu :-)
Faldt lige over dette billede på Facebook jeg synes jeg vil dele med jer :-) Håber i hygger jer på KG.
Faldt lige over dette billede på Facebook jeg synes jeg vil dele med jer :-) Håber i hygger jer på KG.
Skrevet af: † Himmel Jakob, jeg savner dig hver dag! † - 24. mar 2014
Mindevideo (hund) - husk servietter!
Dette er en mindevideo med min golden retriver Arki Armarni, jeg vil altid elske ham, og selvom det er to en halv måned siden, at han forlod mig, husker jeg det, som var det i går. jeg ville blive me...
Dette er en mindevideo med min golden retriver Arki Armarni, jeg vil altid elske ham, og selvom det er to en halv måned siden, at han forlod mig, husker jeg det, som var det i går. jeg ville blive me...
Skrevet af: !Nala, you're on my heart just like a tattoo! J - 1. jun 2008
HUSK ! I denne søde jule tid
Først vil jeg lige sige glædelig misse Jul til jer alle ;o) dernæst så lige en lille reminder om hvad denne søde jule tid også indebærer ;o) Få din kat sikkert og godt igennem denne måned. Set me...
Først vil jeg lige sige glædelig misse Jul til jer alle ;o) dernæst så lige en lille reminder om hvad denne søde jule tid også indebærer ;o) Få din kat sikkert og godt igennem denne måned. Set me...
Skrevet af: DK * Fabis - NFO den lille Bisse * - 3. dec 2007
jul 2008
Følger: 59 Følgere: 570 Katte: 15 Emner: 617 Svar: 6.961
har også en drøm om en rød garfield-kat.
syntes bare at det er svært at finde en RIGTIG rød hankat.....
nov 2013
Følger: 12 Følgere: 655 Katte: 17 Emner: 88 Svar: 7.162
aug 2010
Følger: 51 Følgere: 266 Katte: 4 Emner: 115 Svar: 7.220
Husker jeg forkert, eller er der en rødlig flaskekilling på vej hjem til dig??
I 1984 var der Garfield overalt - og jeg ønskede mig sådan en Garfield - altså tøjdyr
Det er nok omstændighederne der gjorde det, men i 1984 fik jeg en Garfield til fødselsdag - 3 dage efter at min elskede morfar var død. Udover det, fik jeg en fin cykel, som min far selv havde fikset
Åh disse minder
mar 2019
Følger: 9 Følgere: 134 Katte: 4 Emner: 25 Svar: 427
jul 2008
jul 2008
jul 2008
sjovt nok har jeg haft rigtig mange katte, men har aldrig haft en ved navn garfield. tror faktisk kun at vi i de 6 år jeg var på kv havde 1 ved det navn. mener dog at der var en privat kat som hed det.
men har så også kun haft en cremefarvet, og en rød/hvid , så det er jo ikke en rigtig garfield-kat
jul 2008
på internattet havde vi en rød hankat (kan ikke huske hvad han hed) men han lignede den helt vildt. den måde at at pus kigger bedende på - det kunne denne kat også
det var bare helt vildt at se....
jul 2013
Følger: 5 Følgere: 179 Katte: 3 Emner: 120 Svar: 1.117
Jeg husker også Garfield. Og ikke mindst futte <3?
Men går blev jeg mindet om det lille hus på prærien
husk dette