{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.063 visninger | Oprettet:

Min kat i slåskamp!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har bare haft en møgmorgen!! Jeg skulle bare køre halv 8 fordi vi skullé have vejledningstime (er ved at skrive eksamensopgave), så jeg var klar til at køre 7.25. Pludselig hører jeg nogle mega høje skrig, lige uden for vores husdør, og kattelemmen går op og i helt vild!! (kattene skal gå igennem en kattelem i vores forgang, og igen gennem en anden kattelem gennem vores værksted, inden de kan komme ind i huset). Skrigene bliver vildere og vildere, så jeg løber hen til døren, men idet jeg løber forbi vinduet ser jeg en kæmpe rød kat ude i vores forgang (hvor kattelemmen til værkstedet sidder). Jeg banker på ruden, og katten løber. Jeg åbner døren og råber af den så den løber.helt væk. Der ligger bare hårtotte overalt derude! Så går jeg ud i værkstedet for at se, og derude ser jeg naboens maincoon, da den ser mig løber den ud af kattelemmen. Jeg tænker at det er mærkeligt at to fremmede katte slåser i mit hus, jeg vender mig om og ser lille Gystie, sidde helt skræmt! Jeg kan se, at hun bløder fra det ene bagben, så jeg skynder mig at tage hende med ind på badeværelset hvor hun bliver vasket i sæbevand! Det ligner et bidsår, men det er ikke så stort. Jeg snakkede med dyrlægen, der sagde at jeg skal holde øje med om der går betændelse i det... Synes bare det er helt utrolig vildt, at to fremmede katte slåser i mit hus, og at en af dem har bidt min lille øjesten!!! Ved ikke om jeg skal kontakte ejerne eller hvad jeg skal! Sådan nogle slagsbrødre!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat i slåskamp!!
  • #1   11. dec 2007 Nårh stakkelt lille Gystie - men det er jo desværre chancen man tager ved en kattelem ... Det kan være at de slet ikke har ænset at det er et fremmed hus de har været i - de har bare tænkt på at slåsse...

    Tror desværre ik du kan tillade dig at klage til ejerne...


  • #3   11. dec 2007 Ja, har jo ingen ret til at klage til naboerne, når mine katte selv render ude... men de overfalder ikke andres katte, det er helt sikkert!

  • #4   11. dec 2007 Christina, Jeg tror du skal rense såret med klorhexidin i stedet for sæbevand. Indtil for nylig troede jeg at sæbevand var det bedste (man har jo også brugt det på skadestuer), men har læst en artikel om at sæbevand ikke er godt til åbne sår.

    God bedring til missen!


  • #5   11. dec 2007 Dyrlægen sagde at jeg først skulle rense det i sæbevand, og så bagefter det der klorhexidin. Men det kan først blive smurt på her til eftemiddag, når min kæreste kommer hjem, men mon ikke det går.

  • #6   11. dec 2007 Christina- Nye billeder!! smiley

    Du skal hurtigst muligt informere ejerne af de to katte om deres besøg i dit hjem, de har nemlig pligt til at erstatte skader forvoldt af deres katte. Dvs. at de skal betale evt. dyrlægeregning, hvis det kommer såvidt med din lille pus.

    God bedring med hende!



Kommentér på:
Min kat i slåskamp!!

Annonce