406 visninger
|
Oprettet:
Sutter øre? {{forumTopicSubject}}
Nu er vi på den igen - og nej - hun er stadig ikke blevet renlig den lille
- Men ikke nok med det, nu er hun snart 17 uger gammel vores lille Bella mis, og her på det seneste er hun blevet total afhængig af at skulle sutte på øreflip, og det morsomme er, det er kun min (Carina) øreflip at hun vil snaske på, og hun kan ligge der i flere timer, hvis hun fik lov.
Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad man evt. kan gøre for at få hende 'afvendt' ? Hun er total ivrig, som var det hendes mors bryst hun lå ved.
På forhånd tak,
Carina & Nanna
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Jeg ville simpelthen puffe hende væk hvergang hun forsøger, og aflede hende med noget andet. Hvis hun ikke lærer det nu, er det noget hun højest sansynlig vil fortsætte med som voksen.
Kendte en voksen kat man dårlig kunne røre før han kravlede op og ville sutte øreflip.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
Hun er egentlig ret sød når hun gør det, også fordi hun falder HELT til ro - undrede mig bare over det er noget som er kommet sådan helt pludseligt på det seneste - og tænkte om det kom af noget specielt ..
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 12
okt 2007
Følger: 1 Svar: 4
Busser var som 5 ugers killing syg og ville slet ikke i nærheden af sin mor og søskende.....jeg bragte hende til dyrlæge 2 dage i træk, hvor dyrlægen gav hende vædske , hun kom sig og jeg beholdte hende hjemme.
Jeg er sikker på hendes patten på min hals skyldtes hu er taget for tidligt fra sin mor.....vil lige tilføje, det var dyrlægen der sagde jeg ikke måtte lægge hende tilbage til hendes mor, da de var udekatte på vores opstaldnings sted.
Sutter øre?