{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.449 visninger | Oprettet:

Min killing sutter. :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en hun killing på 4½ mdr. Hendes mor blev kørt ned da hun var 6-7 uger gammel. Hun fungere godt, er glad for kontakt (når hun vil (; ) og er rigtig glad for vores han killing. Hun er en sød kat og vi er glade for hende.

Men hun har desværre den uvane, at hun sutter/patter på næse, øre, øreflipper og fingre. smiley Hun mijaver når hun ikke får lov eller ikke kan "komme til." Hun kommer tit om natten, og tit falder hun også i søvn, og når det sker er det faktisk lidt hyggeligt, men det er jo også irriterende. Hvordan stopper vi det? Går det over af sig selv? Hvilke konsekvenser vil det ha for hende hvis vi stopper det og hvis vi ikke stopper det?

På forhånd tak! smiley

Vi ved godt hun sutter fordi hun mistede sin mor så tidligt og at killinger skal være hos missemor til de er mindst 12 uger. Men i dette tilfælde er der ikke tale om hun er blevet taget fra - men at hun har mistet. Det er synd og frygteligt og vi var indstillet på der kunne komme nogle "problemer" i den forbindelse, men i vores øjne er forældreløse dyrebørn ikke mindre værd, end mere "heldige" dyrebørn. Hun har haft en svært start, men har fået et godt hjem hos os. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing sutter. :(
  • #2   9. dec 2010 Jeg har haft en norsk skov kat som jeg fik da han var omkring de 7 uger gammel, da hans mor blev taget af en mejetærsker.. Han suttede rundt omkring min hals mens mit hår var slået ned, han gjorde det af trykhed og hygge... Da han blev omkring en 6 mdr stoppede det helt med sutteriet men han lå stadig samme sted og æltede på min bryst kasse med hovedet oppe ved min hals for og få trykhed en 5 gange om dagen, det gjorde han faktisk helt indtil han blev syg og blev aflivet i en alder af 8 år...

  • #4   9. dec 2010 Tak, for svar allesammen. smiley vi vidste ikke at alle katte er sutte/patte lystne. Vi troede det var fordi hun havde et traume. Men det er da rart at vide at det måske ikke hænger sammen med det.

    Vi tror ikke det er tvangshandling... Hun kommer tit, men hvis hun ikke kan komme til opgiver hun hurtigt op ligger sig til at sove i nærhenden af øret.. Hun kan også afledes via leg. smiley
    Så hvis det bare er hygge og tryghed, vil vi ikke gøres så meget ved det, som det er nu. smiley


Kommentér på:
Min killing sutter. :(

Annonce