{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Foder tilvænning lille killing {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger gode råd. Jeg for snart en lille killing og den vil være vandt til husse killinge foder. Vi for 2 kilo foder med hjem, men det mærke er ikke et vi kan købe lokalt. Hvordan for jeg bedst tilvændt den lille killing til et nyt foder mærke? Evt royal canin killing foder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder tilvænning lille killing
  • #1   8. jun 2019 Du blander det bare, først lidt og så mere og mere af det nye. smiley

  • #2   8. jun 2019 du starter med at blande lidt i af gangen.
    det må gøres stille og roligt især når det er en killing. og der er en flytningen oveni
    jeg ville nok gøre det over 14 dage stille og roligt.

    put lidt oven på dens normale foder i starten, og så blander man mere og mere i


  • #3   8. jun 2019 Hvis du med lokalt mener i lokale supermarkederne? Så ville jeg hellere købe et godt foder på nette og få det sendt til døren, for kikker du på supermarkedes foder så er det bare ikke godt nok.
    Når du kikker foder, så se om det er rigtige animalske proteiner, som minimum på det første 3 pladser i deklarationen og helst 20% fedt. Helst animalsk.


  • #4   8. jun 2019 Jeg kan godt vente en måned med at begynde at putte lidt af det nye foder i. Hvor længe mener i der skal gå før den er hel over på det nye mad? Og er der et foder jeres killing elsker?

  • #5   8. jun 2019 Jette nej ikke supermarked. Jeg er heldig at have land og fritid samt maxi zoo og petworld samt vores dyrlæge tæt på

  • #6   8. jun 2019 Jeg ville vente til killingerne helt faldet til, og der ikke har været tegn på dårlig mave, før du så meget som putter den mindste smugle nyt i fodret.
    Mange killinger lider af stres lige i starten, og det kan give dårlig mave, og giver du så også nyt foder, som også kan give dårlig mave?? Ja så ved du slet ikke hvad der gik galt, så vent!
    Også selvom du så skal skaffe foder et andet sted fra,,, måske kan du betale dig til en lidt større portion fra sælgeren?
    Jeg vil også helst have en længere periode til overgang, særligt hvisker er en større forskel på foder indhold og kvaliteten.


  • #7   8. jun 2019 Skønt med så mange gode muligheder smiley

  • #8   8. jun 2019 mine får gerne royal canin killingfoder
    så harjeg så også prøvet at have en killing - eller rettere et par stykker, som ikke har ville spise det. Og så må man bare prøve sig frem.
    Kida var rigtig kræsen. så her var jeg igennem flere produkter og endte på Kingsmoor killing. det er faktisk også et godt produkt. Mine elsker det.
    Fie var nemmere for hun ville kun have royal canin killingfoder
    Og så har jeg Pyrus. Han nægtede at spise alt der hed killingfoder, så han er vokset op på voksen foder . endda royal canin sterilsede. Og så fik han altså killing vådfoder

    så det er ikke altid at katten vil som vi vil. Og sådan er det bare. det er lidt svært at tvinge dem til at spise noget bestemt hvis de ikke gider det.


  • #9   8. jun 2019 du kan få killing start pakker hos både petworld og maxizoo. så får du lidt forskellige produkter som kan afprøves

    https://killingepakken.dk/

    https://www.maxizoo.dk/kundeklub/killingepakke


  • #10   9. jun 2019 Herhjemme fodre vi med iams og select gold.

Kommentér på:
Foder tilvænning lille killing

Annonce